18.03.2010

Inspiration awarded - Inspiracja nagrodzona

I decided to create an award I could pass to bloggers who have positive influence over me. The first nominee is Decoromana thanks to whom I started my adventure with decoupage.
Moje wyróżnienie chciałabym przyznać też wyjątkowej kobiecie, która ujęła mnie świeżym i kreatywnym spojrzeniem na modę. Jej styl to czysta kwintesencja tzw. szafiarstwa. Odwiedzając wiele szafiarskich blogów doszłam do smutnego wniosku, że dziewczyny zwyczajnie kopiują manekiny z wystaw sieciówek takich jak H&M i nie stać je na nic więcej. Aż pewnego dnia przypadkowo natknęłam się na blog Klamoty, którego właścicielka bardzo pozytywnie i mile mnie zaskoczyła. Oby tak twórczych blogerek było więcej.

2 komentarze:

  1. Thank You so much! I really appreciate this award, it looks lovely!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anabel - wiesz, kompletnie nie miałam pojęcia o tym, że zostałam przez Ciebie wyróżniona! Strasznie się ucieszyłam !! Wiem, że ogromnie się spóźniłam, ale mimo to dziękuję, dziękuję bardzo! :D

    OdpowiedzUsuń