28.12.2010

Brokatowy błysk






Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam brokat :) Oczywiście w rozsądnych ilościach. A Sylwester i karnawał to czas, kiedy można sobie pozwolić na odrobinę szaleństwa tak w ubiorze, jak i w makijażu. Osobiście preferuję chłodne barwy, migotliwe srebro, opalizującą biel, metaliczny błękit czy jasny fiolet. Mój ulubiony zimowy makijaż to stylizacja na Królową Śniegu. Do tego biżuteria z kryształków czy cyrkonii, które przypominają kawałki lodu. A jak tańczyć, to najlepiej w wielkiej sali pełnej lodowych rzeźb - poniosła mnie wyobraźnia :)

2 komentarze:

  1. Brokatowe paznokcie na sylwestra są bardzo efektowne i w migotaniu nie do zastąpienia :) Wymagają jednak sporej ostrożności, ja nie byłam uprzedzona i w ubiegłym roku mocno zaciągnęłam nimi rajstopy - tuż przed wyjściem. Może brokat był zbyt gruby? Nie mam pewności, ale ostrzegam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sroka jestemi lubię wszystko co się świeci ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń