10.12.2010

Co nam w duszy gra...

Kiedy zbliżają się święta, z większości sklepowych głośników dobiegają rozmaite wariacje na temat kolęd. Sama kolędy lubię, choć nie jakoś nadzwyczajnie. Jednak często słucham także innych utworów kojarzących się z zimą i świętami (oprócz Last Christmas, którego po prostu nie znoszę). Do moich ulubionych piosenek należą White Christmas w oryginalnej wersji, Love Like Winter zespołu AFI, 12gatsu no Love Song autorstwa Japońskiego artysty Gackt'a oraz oczywiście Christmas at Sea w wykonaniu Sting'a z przepięknym brzmieniem harfy.
Czy podzielicie się ze mną swoimi opiniami na temat zimowej muzyki?
A już niedługo - losowanie candy! Wszystkim biorącym udział w zabawie życzę powodzenia :)

5 komentarzy:

  1. ze świątecznej muzyki to lubie takie retro piosenki np. the first noel Ann Phillips :)

    pozdr An

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w okresie swiatecznym slucham z checia tego typu muzyki. Lubie koledy Kayah, albo swiateczne piosenki Franka Sinatry czy Binga Crosby.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sting! Zeszłoroczna płyta If On A Winter`s Night... urzekła mnie i towarzyszy mi w weekendy - bo wtedy mam czas trochę zwolnić - od początku grudnia. Jest dla mnie idealna, nastrojowa, "klimatyczna" i po prostu piękna. Odświętna.
    Kolędy wzruszają mnie, chociaż nie jestem wierząca. A Last Christmas to taka kolęda dla ateisty - rozbawia mnie i rozczula ;-)) (szczególnie jak w sierpniu pada śnieg i leci w Trójce ;-))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja np. lubię Love me tender Presleya :)..
    a co powiecie np. na to http://www.youtube.com/watch?v=kjAQ4ALGR2k

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam jakoś szczególenie sprecyzownanej muzki wedle pory roku, za to mogę powiedzieć że zawsze w dobry nastrój wprawiają mnie "oldskule" jak The Doors, Meat Loaf, Led Zeppelin, czy soundtrack z Greasa i wele innych...:)No i chyba nie ma dla mnie większego zastrzyku energii w ferworze światecznych przygotowań niż głos Kazika Staszewskiego...:) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń