19.12.2010

Świąteczny nastrój







W moim mieszkanku wreszcie zagościła świąteczna atmosfera. Brak miejsca na tradycyjną choinkę sprawił, że postanowiłam stworzyć kompozycje z jodłowych gałązek. Większe z nich ułożyłam w kance i ozdobiłam dość wiekowymi już bombkami, a z małych zrobiłam wieniec, który po namyśle trafił na paterkę. Malutkich, również wiekowych, bombeczek użyłam w charakterze kolczyków. Chociaż moje dekoracje są bardzo skromne, to wnoszą nieco świątecznego nastroju do codziennego zabiegania i przypominają, że już niedługo zasiądziemy z rodziną do wigilijnej wieczerzy.

2 komentarze:

  1. Urocze są Twoje kompozycje! Widzę, że Twój ostatni nabytek także znalazł swoje miejsce ;-)
    Lubię skromne, ascetyczne dekoracje, minimalistyczne ozdoby...
    A szczególnie przy dużej ilości zwierzaków to jest praktyczne ;-)
    Ja jeszcze jestem w lesie z wystrojem mieszkania... mam za to sporo pierniczków ;-)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny!
    Śliczne dekoracje!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń