21.01.2011

Mam i ja :)


Ostatnio często natykam się na różnych blogach na śliczne szyte i zdobione serducha. Zarażona serduszkową manią postanowiłam również postarać się o takie. Niestety sama nie posiadam maszyny ani nie mam zdolności krawieckich. Ale kiedy przypadkiem natknęłam się na bloga pani Katarzyny, wiedziałam, że jedno z jej przepięknych serduszek musi trafić do mnie :) Wszystkie są absolutnie zachwycające i bardzo w moim guście, lecz jedno spodobało mi się szczególnie ze względu na motyw korony i sentencję, która idealnie do mnie pasuje.

5 komentarzy:

  1. Urocze serduszko, a sentencja i mnie przypadła do... serca ;-)
    Ale wiesz, Anabel, że piękne drobiazgi można uszyć (własno)ręcznie? Namawiam do spróbowania... ;-) ale zaznaczam, że ja szyję głównie maszynowo, tylko jakieś drobne elementy wykończeniowe ręcznie. Ale widziałam na blogach u kilku czarodziejek w zdolnych rączkach uszyte cudeńka ;-)
    Ściskam czule...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja juz te serduszka podziwialam u Kasi, sa sliczne.
    Te ktore masz, ja pewnie tez wybralabym.
    Goraco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest mi niezmiernie miło :-))) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne. Zajrzałam na bloga Kasi i jestem zachwycona. Co za cuda :)

    OdpowiedzUsuń