02.01.2011

Wygrane candy i ptasie gniazdko




Z przyjemnością prezentuję moje drugie wygrane candy, tym razem jest to dzwoneczek wykonany przez Aiwenore. Zapakowany był w ten uroczy woreczek. Wszystko dopracowane i w romantycznym klimacie.
Niestety nie miałam warunków do wykonania odpowiedniej stylizacji, światła u mnie bardzo niewiele (okna od wschodu), a dzień dziś pochmurny.
Chciałam też pokazać nowe wcielenie jedengo z ptaszków. Pozbyłam się szpecącej, wyglądającej jak kawałek betonu, podstawki. Zastąpiłam ją kawałkiem drewienka, a z postarzonych partytur zrobiłam gniazdko. Myślę, że teraz ptaszkowi jest znacznie wygodniej :)

3 komentarze:

  1. gratulacje z wygranej! a ptaszek teraz rzeczywiście wygląda jak w gniazdku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje wygrane są bardzo ładne. Motyw aniołków bardzo lubię . Ptasie gniazdko zapowiada spokój.
    Najlepsze życzenia noworoczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno ptaszek docenia nowe gniazdko ;-)
    Urocze są Twoje dekoracje noworoczne, a i dzwoneczek z pewnością świetnie się wpisze w Twoje klimaty...
    Do Siego Roku, Anabel, niech będzie dobry i szczęśliwy!

    OdpowiedzUsuń