18.02.2011

Dzień zakupów



Wybrałam się dziś na zakupy, aby uzupełnić crafterskie zapasy. I dziwnym trafem udało mi się dwa razy zgarnąć ostatnie sztuki towaru. Jednym z takich "ostatków" była ta urocza ptaszyna. Stała sobie na sklepowej półce samotna wśród filiżanek, więc bez wahania postanowiłam ją przygarnąć. Czyżby czekała właśnie na mnie? :) Tym sposobem moja ptasia kolekcja odrobinę się powiększyła. A po "szale zakupów" dobrze jest odpocząć, rozkoszując się dobrą muzyką i blaskiem świeczek.
Życzę wszystkim miłego weekendu :)

3 komentarze:

  1. to teraz namów jeszcze tą Twoją ptaszynę, żeby przywołała wiosnę...:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe też mam coś takiego, że przygarniam co się da :) ale ptaszek słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze będzie ptaszynie u Ciebie ;-)
    Nastrój wspaniały zrobiłaś, bardzo romantyczny, uwielbiam światło świec...
    Pięknej niedzieli Ci życzę.
    Ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń