21.03.2011

CANDY na wiosnę


Ogłaszam moje drugie candy, tym razem z dwóch powodów - po pierwsze rozpoczęła się długo oczekiwana wiosna, po drugie jest to już mój dwusetny post. Moim marzeniem jest osiągnąć magiczną liczbę stu obserwatorów, ale z moim kiepskim szczęściem pewnie nie dojdę nawet do pięćdziesięciu. Dlatego też nieco zmieniłam zasady candy. Mam nadzieję, że nikt nie poczuje się przez to urażony.
Do wygrania wieszak mojego pomysłu i wykonania oraz jedna z zawieszek do wyboru.
Zapisywać można się do 21 kwietnia, a wyniki ogłoszę 22.04.2011.
Serdecznie zapraszam.

Zasady takie jak zwykle, z małym wyjątkiem:
- należy zostawić komentarz pod tym postem wyrażający chęć udziału w candy
- umieścić na swoim blogu zdjęcie z linkiem do tego postu
- być obserwatorem tego bloga

47 komentarzy:

  1. explendit blog, congratulations
    regard from Reus Catalonia
    thank you

    OdpowiedzUsuń
  2. Anabel, wieszaczek jest przecudny i w te pędy się zapisuję! Co prawda mam już Twoje pudełko, więc pewnie szczęście nie uśmiechnie się do mnie drugi raz, ale spróbuję...
    Nie przejmuj się ilością obserwatorów; lepiej mieć małe grono, ale szczere... ;-)
    Ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń
  3. o popieram Inkwizycję, to komentarze najbardziej motywują do tworzenia :) zapisuję się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowności! I ja się dopisuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm... zapisuje się nowy obserwator;) pozdrawiam z edzia-goodies:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też się zapisuję:) Jestem nowym obserwatorem.Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne :) ja wciąż nie mam nic własnoręczie zrobionego ale chyba jestem bliżej niż dalej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zbieg okoliczności! Przyszłam do Ciebie dzisiaj bo zostałaś moją obserwatorką, a ja obserwuję moich obserwatorów (he he). Więc zagnieżdżam się i candyduję jednocześnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też się zapisuję:) Ja też już jestem nową obserwatorką.Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Anabel...piękne candy przygotowałaś:)Oczywiście zapisuję się:))Przyjaźnie tu u Ciebie:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapisuję się również,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie przygarnę ten wieszaczek. Ustawiam się w kolejeczce. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dołączam do kolejki.
    pozdrawiam wiosennie.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  14. Dopisuję się do listy chętnych na słodkości i z przyjemnością dołączam blog do obserwowanych. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny :)
    chętnie również dołączę :)
    pozdrawiam serdecznie
    ps-bardzo ładna strona

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja szybciutko sie zapisuje!!
    Pozdrawiam KArolina:)
    http://robutkowadolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja sie przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapisuję się i obserwuję:)
    http://orsynia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. To i ja się ustawiam w kolejce :)
    Cudny wieszaczek !
    Zapraszam również do siebie na moje pierwsze Candy :)
    http://jewellerybyagnieszka.blogspot.com
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  21. http://iakoma.blogspot.com/
    Какая красота я тоже хочу участвовать

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie słodkie cukierasy .
    Z przyjemnością ustawiam się w kolejce:-)
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  23. wspaniałe Candy, więc się na nie zapisuję :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Więc i ja z wzajemnością się zapiszę, pozdrawiam.papa:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również się zapisuję.
    http://myartpasion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ustawiam się w kolejce i już teraz życzę Wesołych Świąt:)
    Pozdrawiam
    Magda
    http://madziorkowepomysly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. chętnie się dopiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się bo wieszak śliczny :) Sama dopiero zaczynam przygodę z blogiem i wiem o czym piszesz :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne Candy, a ja obserwowałabym tak czy siak. Ale dzięki tej rozdawajce trafiłam na Twojego przecudownego bloga. A w kolejeczce się ustawiam, bo mi się przyda taki przecudny wieszaczek ;)

    http://wilczejagody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Chcę, chcę, bardzo chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. no i jestem i ja :) na candy zapraszam też do siebie na paciaciakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Oczywiście zapisuję się po te piękności, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo chetnie sie zapisuje!

    OdpowiedzUsuń
  34. z chęcią sie zapiszę :) wieszaczek jest prześliczny, w sam raz do mojej nowej kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Staję w kolejeczce..cudo do powieszenia:-) Aha-a właśnie że dojdziesz do 100 obserwatorów!:-))) Zapraszam także do malachitowa-laka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnie też przydałby się taki wieszak, więc staję w ogonku :)
    Pozdrawiam
    http://kaliszmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. zapisuje sie i ja i oczywiscie zapraszam czasem do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow. Trafiam ostatnio na cudne candy. Dziewczyny rozdajecie przeróżniaste rzeczy dla domu, a ja własnie jestem w czasie przeprowadzki na nowe miejsce. Chciałabym, żeby było magiczne, a z takimi przedmiotami na pewno by było ;o))
    Pragnę wygrać.

    OdpowiedzUsuń
  39. Chętnie się zapiszę na Twoje candy :).

    OdpowiedzUsuń
  40. chętnie dołączę do obserwatorów...
    może mój pierwszy własny domek będzie odpowiednim miejscem na umieszczenie nagrody...?

    OdpowiedzUsuń
  41. witam, ciesze się, że tutrafiłam :)
    pomysł, z małą zmianą w zasadach chyba się przyjmie :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczny ten wieszaczek :-)
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń