24.03.2011

Nowości i wygrane candy




Niedawno wygrałam candy u An z Chatki i stałam się szczęśliwą posiadaczką tego ślicznego albumu. Pięknie zdobiony i w pastelowych kolorach, An ma prawdziwy talent :) To dopiero trzecie candy, jakie wygrałam, więc radość jest tym większa.
Jakiś czas temu znalazłam też uroczą kwiaciarnię, w której można kupić przedmioty w stylu shabby chic. Doprawdy trudno oprzeć się zakupowym pokusom. Mnie się to nie udało i moim łupem padło skrzydlate serduszko oraz metalowy wieszak. Niewykluczone, że grafikę na wieszaku zmienię, żeby lepiej pasowała do klimatu wnętrza.

7 komentarzy:

  1. Cieszę się, że album dotarł i podoba Ci się :) niech dobrze Ci służy.
    Dzięki za mile słowa,
    sciskam An

    OdpowiedzUsuń
  2. Albumik pierwsza klasa jest piekny.
    Zakupy udane!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny album wygrałaś, Anabel, a jeszcze piękniejszy będzie, jak go zapełnisz zdjęciami (bo to album na fotografie, nieprawdaż?) ;-)
    Noszę się od jakiegoś czasu z pomysłem przełożenia części zdjęć do takiego właśnie "staroświeckiego" albumu - z pergaminowymi przekładkami, takie ma moja mama, są w nich zasuszone kwiaty, a zdjęcia mają różne kształty...
    Porcelanowe serce jest absolutnie wspaniałe! A i wieszaczek wart grzechu ;-)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  4. oj zazdroszczę Ci takiego albumu :) masz szczęście ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten album!
    Też uwielbiam kwiaciarnie, galeryjki ale i graciarnie - chyba najbardziej:-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki cudowny album!!!! Przepiękny!

    OdpowiedzUsuń