22.04.2011

Różany komplet i wyniki CANDY

 Do różanych pisanek dołączyło serduszko wykonane z gliny i pomalowane farbą akrylową. Muszę przyznać, że ta serwetka w drobne różyczki stała się jedną z moich ulubionych, więc pewnie jeszcze nie raz użyję jej w dekupażu.

A teraz chwila, na którą wszyscy czekają - losowanie candy. Tym razem odbyło się w tradycyjny sposób.
Zgłoszeń było bardzo dużo, co mnie ogromnie cieszy. Z całego serca dziękuję też, że powiększyłyście liczbę moich obserwatorów. Jestem wzruszona i mile zaskoczona. Przepraszam, że troszkę Was do tego zmusiłam. Mam jednak nadzieję, że wybaczycie mi ten mały podstęp i zostaniecie ze mną na dłużej.


 A teraz fanfary - tadaaam! - zwyciężczynią mojego wiosennego candy została Kasia. Gratuluję ci, Kasieńko i poproszę o adres oraz informację, którą zawieszkę wybierasz na maila amkb99@gmail.com. Wszystkim uczestnikom dziękuję za udział w zabawie i życzę powodzenia w następnym candy, które odbędzie się z okazji drugich urodzin mojego bloga.

Wszystkim twórczym i utalentowanym blogowym czarodziejkom oraz każdemu odwiedzającemu mój blog życzę radosnych Świąt Wielkanocnych, pyszności na stole, dużo słonka i rodzinnego ciepła oraz miłego wypoczynku :)

13 komentarzy:

  1. Gratuluję Kasi, chociaż sama miałam wielką ochotę na ten wieszaczek... jest cudny!
    Serduszko w komplecie z jajeczkami urocze ;-) Ten romantyczny motyw w drobne różyczki też należy do moich ulubionych ;-)
    Pięknych Świąt, ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Kasi!I życzę Tobie wesołych,pogodnych świąt i smacznego jajka:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Kasi :)
    wygrała piękne cudności ;)
    Ineska

    OdpowiedzUsuń
  4. KASIA-SZCZĘSCIARA!!!DZIEKUJE KOCHANA ZA ZABAWĘ...POZDRAWIAM ...A SERCE CUDOWNE!!!PODOBA MI SIE TEN MOTYW RÓZ..JA DZIŚ WYMODZIŁAM WORECZEK RÓŻANY..POKAŻE NIEDŁUGO..PA!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni :) Znów się nie udało :( Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o ja! ale super! ^^ już biegnę na maila :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Anabelko wspaniałych i fantastycznych świąt, w ciepłej, pełnej miłosci atmosferze :)
    Gorąco ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  8. dZIĘKUJE ZA ŻYCZENIA I MILE SŁOWA !!!wESOŁYCH POGODNYCH ŚWIĄT !!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego na święta.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowych i spokojnych Świąt Ci życzę!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju, serdecznych spotkań w gronie
    rodziny oraz wesołego "Alleluja"

    OdpowiedzUsuń
  12. Komplecik różany śliczny,pozdrawiam i wesołego-właściwie już po swiętach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Kasi wygranej.
    Zapraszam również na Candy do mnie.
    Pozdrawiam.
    Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń