04.04.2011

Wieszak różany




Mojej produkcji wieszaków ciąg dalszy :) Tym razem był to eksperyment z użyciem deseczki do krojenia. Pomalowałam ją farbą akrylową z obu stron, nakleiłam motyw dziekiej róży i delikatnie pocieniowałam patyną. Na trzecim zdjęciu deseczka jeszcze przed przykręceniem haczyka. Myślę, że wieszak, mimo iż wykonany na bazie kuchennego przyboru, pasuje zarówno do kuchni, jak i do pokoju. A na ostatnim zdjęciu moja rozkwitnięta forsycja. Bardzo lubię ten odcień żółci. Natomiast wczoraj miałam okazję obserwować niesamowity widok - ogromne klucze dzikich gęsi przelatujących nad miastem. Niestety nie miałam przy sobie aparatu.

6 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się zarówno estetyczne wykonanie, jak i pomysł zastosowania deseczki do krojenia jako wieszaka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, bardzo mi sie podoba Twoj pomysl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł miałaś z tym wieszaczkiem i wyszło naprawdę stylowo. Ale to serduszko na wieszaczku to prawdziwe cudeńko!
    Ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna praca - uwielbiam różane motywy! przy okazji zapraszam Cie na swoje CANDY na edzia-goodies:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie dziękuję za zapisanie się na moje pierwsze candy.papa:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekny wieszaczek. mam cichą nadzieję, ze ten w candy ustrzelę. Pozdrówka.

    OdpowiedzUsuń