06.05.2011

Serca dwa




Niedawno stworzyłam kolejne serducho z motywem różanym, tym razem z MDFu. Z obu stron pomalowane jest farbą akrylową, róże na froncie zostały przetarte i pocieniowane, a także potraktowane brokatem. Serducho czeka na nowego właściciela.
A to srebrzyste serduszko znalazłam w pewnej kwiaciarni. Tyle się napatrzyłam na srebrzone i postarzane bombki na skandynawskich blogach, ale byłam pewna, że w kraju ich nie znajdę i byłam już pogodzona z faktem, że nie będę miała takiego cuda, a tu taka miła niespodzianka :)

8 komentarzy:

  1. śliczne serduszko, to handmade jak i kupione :) nie wiem gdzie wynajdujesz takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez podobaja mi sie te postarzone bombki. Rozane serduszko sliczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ cudeńka ! :)
    Serducho w Twoim wykonaniu jest po prostu doskonałe.
    I faktycznie fajności potrafisz ustrzelić ;)- drugie serce też ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty to masz dar! I do wynajdywania cudności, i do tworzenia ;-)) Oba serduszka chwytają za serce;-)
    Ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne serduszka:)Urocze:)
    Dziękuje z całego serca za wspaniałe,myśli i słowa to taki balsam Anielski:)
    Pozdrawiam i życzę dużo słoneczka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Serca są cudowne, zwłaszcza srebrne :) Taki skarb!

    OdpowiedzUsuń