15.05.2011

Słoneczna muzyka

 Z dumą ogłaszam, że zespół Sun Day ma już swój profil na portalu Myspace. Można tam posłuchać muzyki oraz obejrzeć filmiki z koncertu. Znajdziecie też informacje o zbliżających się koncertach.
Link do strony znajduje się na pasku bocznym, a więc klikamy w obrazek z logo zespołu.
Można też (jeśli ktoś zechce, a za co będę ogromnie wdzięczna) umieścić obrazek z logo i linkiem do profilu Sun Day na swoim blogu.

A teraz kilka scenek z życia mojej niezapominajki :)



Zapewne i Was nie ominęły kłopoty z bloggerem w ostatnim czasie. Wszystkie moje komentarze poznikały z Waszych stronek, a do tego nie sposób było się zalogować. Czyżby klątwa piątku trzynastego? Mam nadzieję, że takich kłopotliwych figli blogger nam w przyszłości oszczędzi.

5 komentarzy:

  1. TAK TO BYŁA CZARNY PIATEK...NIEZAPOMINAJKI ŻYCIE...ŚWIETNIE ZABRZMIAŁO...POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  2. to prawda, piątek był jednak pechowy :) a zespół ponownie z chęcią obadam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak piatek był pechowy...mi też poznikało małe co nieco ale jest już ok.
    Niezpominajki moje ulubine;)
    Dziękuję za odwiedziny to bardzo miłe a każdy komentarzy to wspaniały Anielski ślad dla mej duszy:) Słoneczne pozdrowiam i ślę uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam nadzieję, że się to nie powtórzy. Z tamtego dnia poznikały mi wszystkie komentarze :/ Oby nigdy więcej się tak nie działo.

    OdpowiedzUsuń