08.06.2011

Brak weny

Wczoraj udało mi się uchwycić tego uroczego małego gościa, który przysiadł na parapecie. Nie znam się na ptakach i nie wiem co to za gatunek, ale takie małe skrzydlate istotki mnie rozczulają :)
Jakiś czas temu w znanym sklepie kupiłam wieszak na biżuterię. Oczywiście z myślą o przeróbce. Pomalowałam go farbą w kolorze ecru i teraz zastanawiam się co dalej. Czy powinnam go zdekupażować? A jeśli tak, to jakie motywy by pasowały? Czy może raczej zrobić ubranko z materiału? Myślałam o koronkowym gorsecie, ale ciągle się waham. Jeśli macie jakieś propozycje, chętnie się z nimi zapoznam.


6 komentarzy:

  1. Ptaszynka urocza, niektórzy mówią, że takie odwiedzinki skrzydlatych gości to sami Aniołowie pod postacią ptaków ;)
    A co do wieszaka na biżuterię... ja chyba wybrałabym jakieś koronkowe ubranko ale również widziałabym decapeżu tak, żeby wyglądało spod koronki w jakimś odpowiednim miejscu ;)Takie połączenie mogłoby wyglądać ciekawie . Na pewno zrobisz coś fantastycznego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. manekin cudny :)
    zapraszam tutaj :*
    http://psie-smutki.blogspot.com/2011/06/sunia-kama.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Co nie zrobisz pewnie bedzie cudne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Koronka byłaby super :) Na pewno wieszak wyglądałby pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Manekin jest świetny, od dawna noszę się z zamiarem posiadania takiego. Myślę, podobnie jak przedmówczyni, że decu + koronki to byłby świetny duet. Może Twoje ulubione różyczki?... Zresztą... co ja Ci będę mówić - sama wiesz najlepiej! Wena przyjdzie we właściwym momencie ;-))
    Ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń
  6. również marzę o posiadaniu takiego manekina :) widziałabym go w gorsecie ozdobionym koronką. gorset możesz namalować lub ponaklejać na nim drobne różyczki. życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń