01.06.2011

Szczotka dla romantyczki


Do niedawno prezentowanej zakładki dołączyła szczotka do włosów. Jak widać motywy różane chyba nigdy mi się nie znudzą :) Krawędzie pocieniowałam patyną. Jak zauważyła Kasia, cieniować można też farbą. Myślę jednak, że patyna jest o wiele łatwiejsza w użyciu, zwłaszcza dla osób, które cieniować dopiero się uczą. Przede wszystkim wolniej wysycha, a co za tym idzie mamy więcej czasu na korygowanie wszelkich niedociągnięć i to bez użycia medium opóźniającego. Dużo łatwiej też się rozciera, przez co cienie wychodzą subtelniejsze i bardziej naturalne.

7 komentarzy:

  1. ...i ze zwykłej szczotki zrobiło się cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie wyglada! Bardzo romantyczna, teraz kolej na lusterko?

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie - lusterko do kompletu koniecznie! Taka jest słodka i romantyczna oczywiście... ;-)
    Masz rację co do patyny - o wiele łatwiej się z nią pracuje a i efekt lepszy. Używaj jej szczodrze - to lubię! ;-)
    Ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna, ja swoja tez kiedys ozdobilam motywem roz.
    Usciski sle.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie! Ja też swoją ozdobiłam motywem różanym i mam też małe stare drewniane lusterko. Takie kompleciki są czarujące i naparwdę romantyczne ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna szczotka aż żal uzywać

    OdpowiedzUsuń