25.07.2011

Druga rocznica i CANDY


Jak ten czas leci! W ubiegły piątek minęły 2 lata od momentu powstania Tout en vert. Przez te 2 lata blogowania poznałam wiele wspaniałych osób, doczekałam się sporej liczby obserwatorów oraz znalazłam mnóstwo ciekawych inspiracji. A Wasze przemiłe komentarze dały mi wiarę w siebie i motywację do działania. Dlatego też z całego serca dziękuję Wam za odwiedzanie mojego bloga :)
A z okazji blogowych urodzin ogłaszam Herbaciane Candy!
Do wygrania: zdekupażowana przeze mnie malutka herbaciarka wraz z herbatkami, zaparzaczką i spodeczkiem w kształcie imbryczka.
Uwaga! Nagrody będą dwie. Spośród obserwatorów wylosuję dodatkowo osobę, która otrzyma niespodziankę, również herbacianą.
Zasady takie jak zwykle:
- komentarz pod tym postem
- poniższe podlinkowane zdjęcie wrzucić na pasek boczny bloga
- na zgłoszenia czekam do 25.08.2011
Wyniki ogłoszę dnia następnego.
Życzę powodzenia i przesyłam buziaki :)

123 komentarze:

  1. ooo-to ja chyba pierwsza!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już dwa lata? Gratuluję! Jestem pewna, ze niedługo przekroczysz magiczną setkę obserwatorów ;-)) A nagroda w candy niezwykle atrakcyjna, w klimatach Wschodu - jakże by inaczej ;-))
    Ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękności! o matko *_* oczy mi się świecą jak widzę takie cuda! staję grzecznie w kolejce już teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ach jakie piekne nagrody, szybko staje do kolejki, ta herbaciarka jest wprost cudowna!
    sciskam mcono
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja się zgłaszam!
    No i oczywiście gratuluję rocznicy!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna skrzyneczka, a herbatkę bardzo lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do Ciebie zawsze miło zaglądać a dziś szczególniej z okazji Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję dwuletniej rocznicy :)
    Candy wygląda cudnie. Zapisuję się, bo do ogłoszenia wyników będę już w domu po urlopie;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się oczywiście pisze na tak cudne cukierasy.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczności tu rozdajesz :) zapiszę się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. So beautiful this tea box.....
    Love tea!
    Fine day

    OdpowiedzUsuń
  12. To i ja się ustawiam w kolejkę !A czemu nie spróbować :D Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obyś takich rocznic jeszcze miała duuuużo! piekny blog... zawsze chetnie tu zaglądam choć nie zawsze zostawiam ślad...pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana gratuluję Ci dwu-letniej rocznicy i życzę kolejnych pięknych lat w blogowym świecie oraz wielu wspaniałych chwil.
    Piękne prezenty przygotowałaś.Oczywiście się zapisuję:)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję tej wspaniałej rocznicy i życzę kolejnych. Wspaniałości tworzysz, więc z przyjemnością staję w kolejce i z nadzieją czekam na losowanie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie na candy . http://wariacjeagusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję okrągłej rocznicy :)
    I ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dwa lata to bardzo długi okres, gratuluje Ci serdecznie i życzę kolejnych wspaniałych chwil w świecie blogowych inspiracji, aranżacji. Oczywiście oby wena twórcza Ci nie opuściła hehehe Ci to nie grozi. Wspaniałe Candy przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam ciepłą herbatkę:)
    więc się zgłaszam :)
    i banerek już dodaję:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Herbate mogłabym pić hektolitrami, niestety pojemnika na herbatki jeszcze się nie dorobiłam, z przyjemnością wiec zapisuje sie na Candy i zapraszam na cukierka do mnie na dudqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudna herbaciarka. Z chęcią się zapisuję i ZAPRASZAM NA MOJE CANDY NAhttp://millefioriczylitysiackwiatow.blogspot.com/2011/06/duuuugi-post-i-niespodzianka-dla-tych.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeśli Droga Anabel Facebookiem dysponuje chętnie się tam powpisuje.

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też chętnie wpadnę na herbatkę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale fajne candy :) Chętnie się przyłącze

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluę 2 latek i życzę kolejnych, przyłączam się grzecznie do kolejki, herbatkę bardzo lubię, pozdrawiam http//szydelkolandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. o, wszystko to co lubię:)
    zapisuję się i zapraszam również do siebie na candy:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Skoro candy herbaciane to mnie tu zabraknąć nie może, bo uwielbiam herbatę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne candy, oczywiście zapisuję się ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce po takie słodkości :)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje!!!z checią się zapiszę, bo zakochałam się w tej herbaciarce!:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Pozdrawiam serdecznie.
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Kocham herbaty i chcę brać udział w tym candy! Kto wie, może wygram:-)
    www.piekne-chwile.blogspot.com
    Serdeczności ślę!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję drugiego roczku na blogu:*
    Uwielbiam herbaciane gadżety:) więc ustawiam się i ja:) i fajnie cię widzieć na moim Candy:)
    Pozdrawiam Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  33. Dalszego pełnego pasji blogowania życzę i dołączam do herbacianego towarzystwa: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję :)
    Oczywiście chętnie się dopisuję :))

    OdpowiedzUsuń
  35. zaproszenia na herbatkę nie mogłabym przegapić bo ją uwielbiam - pudełko niesamowite może uśmiechnie się do mnie szczęście?

    OdpowiedzUsuń
  36. zapisuję się na cukierasy herbatkowe :-))))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Przyjemna rocznica a pudełeczko śliczne a ja ciągle nie mam czasu żeby zrobić dla siebie to się ustawię w kolejce a może...

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna rocznica
    a na herbaciarkę mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nice gift!
    http://lilangkrea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. herbaciane candy? :)) ciekawie!
    i ja pisze się do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  41. bez herbaty nie wyobrażam sobie życia :) chętnie ustawię się po takie cudności :)
    http://aninkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. i ja też się zgłaszam ,zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  43. To i ja spróbuję szczęścia, bo jestem herbacianą maniaczką:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ojojojo! Ale słodycze! Śliczna herbaciarka i podstawek. Herbatki też lubię (zresztą, wogóle nie pijam kawy), dlatego zapisujesię obiema rękoma!
    www.masosolnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się po te śliczności
    Obserwuję jako justa95_1995
    justa95_1995@o2.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję rocznicy i ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Pudelko jest tak piekne, ze zapiera dech w piersiach. Oczywiscie, ze sie zapisuje.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja rówież zapisuję się na to cudeńko ;)
    boguslawa.pietkiewicz@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja również zapisuję się na to cudowne candy :)

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczności ... no nie można się nie zapisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Co za śliczności ;o) Ja z wielką chęcią przycupnę sobie tutaj i poczekam na losowanie ;o) A nóż widelec mi się uda ;o) Pozdrawiam ;o)
    Mysia z http://mysiowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam herbatę:)
    Nawet w tej chwili,
    wpisując się w kolejkę,mam przed sobą
    dwa pełne kubki zielonej herbaty:)
    Z wielką chęcią wpiszę się
    i cierpliwie poczekam do losowania:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Jako herbatoholiczka mam wręcz obowiązek zapisać się na to candy! Pozdrawiam!;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Jak dobrze że do Ciebie trafiłam!!!:):):) uwielbiam herbatę!:):) staję tutaj w kolejce i serdecznie zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Lubie herbate, wiec staje w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się :)
    kati.sc625@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Herbaciany skarb przygotowałaś. Herbaciarka jak marzenie!

    Serdeczności rocznicowe ślę i zapraszam :)
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Ahh, herbatka :3 super, ja się na to piszę ;)
    zapraszam na mój świeżutki blog o miniaturkach :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękna herbaciarka, koniecznie muszę spróbować ją zdobyć.
    Zapraszam też do siebie na Deszczowe Candy
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. kocham pudełeczka a herbaciarka jest super!Ewa

    OdpowiedzUsuń
  61. Z miła chęcią wezmę udział w herbacianym candy, więc się w kolejce ustawiam :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  62. http://tout-en-vert.blogspot.com/2011/07/druga-rocznica-i-candy.html
    Просто ОБОЖАЮ такие штучки!!! СПАСИБО за возможность поучаствовать )

    OdpowiedzUsuń
  63. uwielbiam herbaciarki :)
    zapisuje się :) pozdrawiam
    http://aicena-szuflandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Lubię herbatę, a herbaciarki nie mam ani jednej, więc chętnie przygarnę
    http://waiwona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Gratulacje, a candy rewelacje.
    Zapisuje sie, trzymam kciuki i czekam.
    http://magdalena-zacisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. uwielbiam herbatę!!!
    chętnie wezmę udział w losowaniu :)
    przy okazji zapraszam na swoje CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Wszystkiego naj naj naj lepszego. i ustawiam się w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Mmmm, dwa lata, wszystkiego najlepszego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  69. Super candy mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu tym bardziej, że bardzo lubię herbatę :).

    OdpowiedzUsuń
  70. Zapisuję się!
    Gratuluję i życzę koljenych rocznic :)
    Niestety nie mogę podlinkować obrazka w pasku bocznym.
    Tutaj info: http://przy-kominku.blog.onet.pl/Mini-notesik,2,ID433415231,n
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  71. http://iakoma.blogspot.com
    Какая красота! Я обожаю чай! Крепкий без сахара!

    OdpowiedzUsuń
  72. Uwielbiam herbatę, szczególnie zieloną. Z wielką chęcią zgłaszam się do zabawy- pudełeczko jest przecudne:) Pozdrowionka

    http://shiraja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Gratuluję 2 lat blogowania - ja mam ledwo 3 miesiące...
    Zapisuję się na candy, bo uwielbiam herbatę i wszystko co "herbaciane", a Twoja herbaciarka jest czarująca!

    Banerek na: www.magdalenardo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Pierwszy raz widzę coś tak pięknego! I na dodatek herbatki *serduszko*
    Zgłaszam się!
    http://miqaisonfire.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Śliczna herbaciarka, może będzie moja?
    Jeszcze dzisiaj można zapisać się na moją rozdawajkę!Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  76. i ja sie pisze na herbatke ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  77. na herbatkowe różności to ja zawsze jestem chetna;) zapraszam równiez do mnie na rocznicowe candy-filizanki i herbatka;)pozdrawiam cieplo;)

    OdpowiedzUsuń
  78. chętnie dołączę do zabawy :)
    i zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  79. ja też chętnie ustawiam się w kolejce :-)
    www.rekodzieloartystyczne.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Gratuluje rocznicy
    I chętnie przyłączam się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  81. Piekne herbaciane skarby zapisuję sie .. chyba jeszcze mam czas.

    OdpowiedzUsuń
  82. Trafiłam do Ciebie poprzez candy, ale postanowiłam zatrzymać się na dłużej :) Już dodałam Cię do obserwowanych blogów, a teraz lecę się porozglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Jejku. Śliczne!
    Pozdrawiam :]
    Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  84. załapałam sie na ładny sto-dwudziesty numer obserwatora :D sliczny blog :) po cukierki stane w kolejce a co mi tam ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. i ja sie dolaczam do zabawy :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  86. Niestety nie mam szczęścia w tego typu konkursach, jednak nie poddaję się ! I staję w kolejce po te cudo. Pozdrawiam, Martyna :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Шансов мало...а вдруг мне повезет? Ссылка на Галерее в коментариях под фото - http://gallery.ru/watch?ph=bi8g-dmfis

    OdpowiedzUsuń
  88. Piękna, oryginalna herbaciarka, a herbata jest moim ulubionym napojem, więc nie mogę przejść obojętnie wobec takiego wspaniałego candy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  89. świetne pudełko!
    zapisuję się i idę oglądać inne prace :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  90. Piękne pudełko :)
    Chętnie się zapisuję na Twoje candy:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  91. Gratuluję wspaniałego bloga i zapisuję się również na losowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  92. Ach, jestem aż chora z chciejstwa :D Tak mi się strasznie spodobała ta herbaciarka, że chyba dostanę białej gorączki, jak nie wygram ;) Jest CUDOWNA!!!

    OdpowiedzUsuń
  93. wow! amazing candy!
    please enter my name
    I am a follower and will post on my sidebar.
    lapappilon.blogspot com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  94. Cudoooowna Zapisuję się oczywiście i wstawiam banerek na bloga swojego

    OdpowiedzUsuń
  95. Chętnie spróbuję szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  96. zgłaszam chęć udziału :) :) :)
    Pozdrawiam ;)
    www.madebyziuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Moje gratulacje z okazji rocznicy bloga,na CANDY oczywiscie sie zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  98. Gratuluję rocznicy i życzę dalszej veny :) Chętnie spróbuję szczęścia w Twojej zabawie... pozdrawiam / violka

    OdpowiedzUsuń
  99. Jak herbatka to biała z malinami. Z takiego pudełeczka będzie 100 razy lepsza więc i ja sie zapisuję.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  100. Błądząc w otchłani netu trafiłam tutaj i nie żałuję. Zapisuję się na herbaciane prezenty z wielką ochotą :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Dobrze, że zdążyłam jeszcze się zapisać na te herbaciane, cudne cukierasy! Pozdrawiam! Cz.

    OdpowiedzUsuń
  102. Candy idealnie dla mnie, miłośniczki herbatek, kawy nie ruszam wcale! A jako, że niedawno się wyprowadziłam z domu, to takowych gadżetów jeszcze nie posiadam, a herbatkę tej firmy z chęcią spróbuję, bo nie miałam okazji do tej pory.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje candy
    wyplataneopowiesci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. zgłaszam się :)
    prześlicznej urody zestaw!

    http://brazowookadziewczyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. Jako zagorzała wielbicielka herbaty dopisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  105. Also I sign up for these fine candy.
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. Hello dear! You have a such lovely blog! And your candy is so lovely! It inspires me. Loved everything here! I've posted your candy on my sidebar at "sorteios/candies", by date! Thanks so much for this lovely chance! :D Rachel
    Follower's name: Rachel Berault

    OdpowiedzUsuń
  107. Zgłaszam się :) Baner już wklejony.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  108. Wspaniałe herbaciane słodycze, czekam z niecierpliwością na herbatkę ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  109. MMM magiczne pudełeczko:) A kocham herbatki miłością wielką,więc i ja do candy staję:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  110. Pudełko śliczne.
    Może ja też spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  111. Uwielbiam herbatę !! <3
    Zgłaszam się, cudna nagroda ;)

    OdpowiedzUsuń
  112. Ja też uwielbiam herbatkę więc szybciutko się ustawiam może się uda :-)
    pozdrawiam
    banerek na kwiatynatury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  113. Piękne pudełko! Fajnie byłoby mieć takie cudeńko ! POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  114. śliczne :D zgłaszam się :)
    alex_1000@interia.pl
    http://kres-czasu.mylog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  115. gratulacje!!!
    też się dołączam, bo cudne upominki :)
    pozdrawiam
    - Enid
    nocnedlubaniny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń