12.07.2011

Nożyk do masła



Ostatnio troszkę zaniedbałam bloga, a to dlatego, że ciągle brakuje mi czasu. Zastanawiam się jak to się dzieje, że nowości pojawiają się u Was jak grzyby po deszczu. To chyba jakieś czary :) Ja pracuję nad kilkoma projektami jednocześnie, a i tak z niczym się nie wyrabiam. Ale nic to! Zawsze mogę pozanudzać Was innymi tematami niż moje prace :)
Tymczasem skończyłam ozdabiać drewniany nożyk do masła. Uznałam, że będzie do niego pasował motyw oliwnych gałązek. Podobają mi się takie drobne i delikatne motywy, dlatego też sporo ich u mnie ostatnio. Nie znaczy to jednak, że duże wzory omijam, po prostu tak się złożyło.
A mimo kapryśnej pogody na balkonie zakwitła lilia.

13 komentarzy:

  1. sliczny nozyk, bardzo oryginalnie ozdobiony:-)
    A lilii zazdroszcze!
    buziole
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba żartujesz, Anabel, z tymi nowościami u nas ;-) No, może u niektórych tak, ale ja- w porównaniu z Tobą - rozpaczliwie się nie wyrabiam...
    Nożyk piękny, takie maleństwo, a nabrało artystycznego szlifu pod Twoją ręką ;-)
    Lilia wspaniała, takie rosły u mojej Babci, nazywałam je "smolinosy" ;-)
    Ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysl z ozdobieniem tego nozyka, wiesz moja mama ma taki sam swietnie smaruje ale nie wpadlam na to aby ozdobic go, rewelacja!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. delikatny wzorek, idealnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. NO FAKTYCZNIE PASUJE JAK ULAŁ...PIEKNA LILIA:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nożyk jest uroczy! Bardzo podoba mi się motyw czarnych oliwek :) Sama chciałabym mieć coś w kuchni z tym motywem ;)I nie zanudzasz nas kochana nigdy ! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyszedł i jaki fajny pomysł miałaś :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo klimatyczny nożyk ci wyszedł - i do tego jeszcze taras otoczony kwiatami, chrupiące rogaliki i..... marzyć można bez końca:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję serdecznie za miłe słowa :)
    Inkwizycjo - u mnie smolinosami nazywało się lilie też pomarańczowe, ale z ciemniejszymi plamkami na płatkach :)
    Ateno - ja po prostu ozdabiam wszystko co mi wpadnie w ręce :)
    Luno - taras bardzo by się przydał, a póki co jest malutki balkonik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boska lilia! Nie wiedziałam, że można je na balkonie hodować :)
    Nożyk jest super, misterna robota :) A ten talerz również zwrócił moją uwagę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lilia przepiękna :) a nożyk bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj,swietnie ozdobilas ten nozyk,lubie takie olivne motywy:) pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny nożyk. Są takie komplety ceramiki do kuchni w takie same oliwki. Pasowałby jak ulał. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń