20.07.2011

Zostałam wyróżniona

To wyróżnienie otrzymałam od Ineski. Dziękuję ci, moja droga, z całego serca :) Jest mi niezmiernie miło, tym bardziej, że to dopiero druga moja nagroda. Zgodnie z zasadami nagrodzona osoba pisze 7 rzeczy o sobie.
A więc:
- jestem estetką, kocham piękne przedmioty i lubię się nimi otaczać
- jestem leniwa, zdarza mi się robić coś na ostatnią chwilę
- marzę o posiadaniu konia rasy fryzyjskiej
- ogromnie chciałabym pojechać do Japonii, spotkać moich znajomych i przywieźć sobie sukienkę w stylu gothic lolita
- uwielbiam spacery i piesze wędrówki
- kontakt z przyrodą jest mi niezbędny do życia
- moją ulubioną potrawą jest zupa grzybowa mojej mamy, którą podaje na wigilijną wieczerzę
Teraz powinnam wyróżnienie przekazać do 16 innych blogów, ale z braku czasu i porządnego łącza internetowego pozwolę sobie nieco nagiąć tą zasadę. Mam nadzieję, że to nikogo nie zrazi.
Zatem wyróżnienie wędruje do:
Ateny
Qry Domowej
Basi
Inkwizycji
Ewy
Kasi
Aiwenore
Tsutomu
Dysiaka
Białej Korony
A za co? Bo to wielce utalentowane i przesympatyczne osóbki, a ich miłe komentarze dodają mi skrzydeł :)

Wyróżnione osoby powinny zrobić co następuje:
- wkleić obrazek wyróżnienia na swoim blogu wraz z linkiem do bloga, z którego otrzymały nagrodę
- napisać 7 rzeczy o sobie
- podać dalej wyróżnienie do 16 osób (oprócz tej, od której je otrzymały)
- poinformować wyróżnione osoby w komentarzach

10 komentarzy:

  1. ojjjj...ale niespodzianka!!dziękuję bardzo,ale przede wszystkim gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ojejku, dziękuję strasznie i czuję się wyróżniona :) Tobie gratuluję wyróżnienia! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziekuje za wyroznienie, milo mi ogromnie Kochana Anabel:-)
    sciskam
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję serdeczni!!e Fajna zabawa :), Zapraszam do mnie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuję się niezmiernnie zaszczycona. Luknęłam na te konie nie dziwię się, że byś takiego chciała są przepiękne. Nie obraź się, ale moje wyróżnienie przekażę już po moim urlopiku w sierpniu. Pozdrawiam i jeszcze raz wielkie dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  6. I honor for the winning of the blog award. I wish to express my gratitude to you.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj, dziekuje pieknie za to wyroznienie:) i gratuluje ze je otrzymalas.
    Fajnie dowiedziec sie czegosnowego o Tobie.
    Zaraz zamieszcze wyroznienie na pasku bocznym, bo jak narazie na napisanie o sobie niestety czasu brak, jestem tuz przed urlopem, mam nadzieje ze wybaczysz.
    Buzka

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za niespodziankę :)) i zauważam co nas łączy - mamy słabe łącza internetowe ;D
    pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Ci pięknie za wyróżnienie, jest mi bardzo miło, że mnie tak dobrze oceniasz ;-))
    Konie fryzyjskie to wielka miłość i fascynacja mojej córki, rozumiem więc Twoje marzenie i życzę Ci za całego serca, aby się spełniło ;-) tak jak i marzenie o wyjeździe do Japonii. Wigilijna zupa grzybowa mojej mamy też jest zupełnie wyjątkowa!
    Ściskam Cię czule, droga Anabel!

    OdpowiedzUsuń