16.08.2011

Babie lato







Bardzo lubię ten niezwykły czas u schyłku lata, chociaż nastraja mnie nieco melancholijnie. Cieszy mnie jednak widok wrzosów, czerwieniejących owoców dzikiej róży czy jarzębiny. Wczoraj razem z narzeczonym wybrałam się na długi spacer po Podkowie Leśnej. Podoba mi się ta miejscowość i jej okolice, jedynie chmary komarów nieco psuły nastrój. A ponieważ jestem uzależniona od fotografowania, przywiozłam sporo zdjęć. Podczas wycieczki spotkałam małego puchatego jegomościa :)
A teraz mała prośba - czy ktoś może mi pomóc zidentyfikować tą roślinę?

13 komentarzy:

  1. zdjęcie płotu-powaliło mnie:))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia, uwielbiam takie swojskie klimaty :)) a rośliny nie znam, choć spróbuję poszukać, a to jest kwiat rabatowy czy dziko rosnąca roślina? na zdjęciu ciężko to ocenić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie płotu genialne, gdzie Ty taki płot znalazłaś???
    Pozostałe zdjęcia równie wspaniałe, co ciekawe - patrząc na nie utwierdziłam się, w przekonaniu, że najbardziej lubię jesień, zwłaszcza wrzesień.
    Twoje zdjęcia przypominają mi, że już niedługo się zacznie... a wraz z nią moje ukochane wypady na grzyby :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne ujęcia - zakochałam się...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez lubie ten czas....zmienia sie zapach powietrza...ja juz to czuje:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez lubie babie lato, powietrze wtedy pachnie tak wyjatkowo...piekne zdjecia, ale co to za roslinka niestety nie wiem.
    sciskam
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcie płotu rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na kwiatach tak dobrze nie znam sie aby stwierdzic co to jest, niestey.
    Ale przynioslas ze soba mase pieknych klimatycznych zdjec.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż za cudne zdjęcia... nawet melancholia przebijająca z nich jest przyjemna i ciepła ;-) Chyba nie będę oryginalna zachwycając się płotem, ale... no cóż, jest uroczy!
    A ta roślinka to ołownik ;-)
    Sciskam czule!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo za miłe komentarze :)
    Inkwizycjo - dzięki za wyjaśnienie zagadki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne te fotki, a ta niebieska roślinka mnie oczarowała.Wszystko piękne i z klimatem melancholii i spokoju.

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne zdjęcia z dozą melancholii..

    OdpowiedzUsuń
  13. So lovely these pictures of you....that wood and then that fresh green on it...love it.
    And most of all I love your adorable rabbit.
    Fine day

    OdpowiedzUsuń