12.08.2011

Powiało jesienią




Ostatnimi dniami jakimś szóstym zmysłem czuję zbliżającą się powolutku jesień. Niby wciąż mamy lato, a jednak coś jest na rzeczy. Jarzębina już pyszni się czerwienią, krzaki czarnego bzu uginają się od dojrzałych kiści, na łąkach rozpanoszyła się żółta nawłoć. Wszystkie te oznaki końca lata dobrze pamiętam z dzieciństwa, kiedy to opuszczałam ukochaną działkę i wracałam do miasta, by rozpocząć nowy rok szkolny.
Niedawno, pod wpływem takiego nieco melancholijnego nastroju powstały skromne, minimalistyczne kolczyki. Za porcelanowymi koralikami po prostu przepadam :) Natomiast na balkonie zamieszkały marcinki. Chociaż mam nadzieję, że jeszcze trochę nacieszę się latem, to jesieni bez astrów sobie nie wyobrażam :)
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego weekendu.

12 komentarzy:

  1. oj oby Twoje dodatkowe zmysły zawiodły! marcinki u mnie jeszcze nie kwitną, choć tak jak mówisz, jarzębina już dawno jest, no i noce chłodniejsze. ale ja chce jeszcze nacieszyć się latem kurdeeee

    OdpowiedzUsuń
  2. tak astry to juz jesień..a ja je kocham!!!! nawłoć juz kwitnie z 2 tygodnie...a wiadomo...."mimozami-jesień się zaczyna...."

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaa-kolczyki piekne -a ty je ślicznie sfotografowałaś:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie kwiaty przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Żal mi żegna ć lato, rzeczywiście czuć nadchodzące zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och tak...tez już czuję w powietrzu jesień...Szkoda lata...
    Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Love that blue flowers......your earrings and I totally fell in love with that nice cup of tea...;0)
    Fine evening

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolczyki są prześliczne - malutkie ale niezwykle piękne. Choć myślę że sposób w jaki je sfotografowałaś dodał im jeszcze więcej uroku :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. ..a u nas tydzień temu było całe stado sikorek...Przecież one w Polsce zimują....:-(
    Bardzo nastrojowe są twoje zdjęcia:-)Miło je oglądać!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolczyki przesuper. Astry piękne. Ja mam jeszcze pąki na pelargoniach, ale rojniki mi już kwitną, a to nieomylny znak jesieni. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bo już czuć jesień, niestety.
    A kolczyki piękne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory tych kwiatów są urzekające , aż wierzyć sie nie chce ,że to prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń