26.08.2011

Wyniki candy i prezent

Nadszedł czas na ogłoszenie wyników mojego candy. Chętnych było dużo, co mnie niezmiernie cieszy. Dziękuję wszystkiem bardzo za udział w zabawie. Z braku czasu o pomoc w losowaniu poprosiłam komputer. Szczęśliwa liczba to 18, a pod nią kryje się Aldona. Tak więc nowa właścicielka herbaciarki z przyległościami jest już znana.

Teraz czas na wylosowanie jednej osoby spośród obserwatorów. Komputer wskazał numer 57 (licząc od początku), czyli MikkoArt. Nagrodą-niespodzianką jest ten oto imbryczek oraz serduszkowe zawieszki mojej produkcji.
Moje drogie, prześlijcie mi adresy mailem.

A to już prezent jaki otrzymałam od Peninii. Kochana, sprawiłaś mi ogromną radość. Dziękuję serdecznie! Tylko spójrzcie na te stare klucze, czyż nie są śliczne? :) A do tego notes - cudeńko! I ta karteczka pachnąca kawą :)


A tak było w środę na koncercie :) Mimo deszczowej pogody zjawiło się grono imprezowiczów, które hojnie nagradzało artystów brawami i domagało się bisów. Filmiki z nowymi utworami można obejrzeć na stronie zespołu (patrz pasek boczny).

23 komentarze:

  1. Dziękuję za zabawę - zapraszam na ostatnie dni mojego candy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko cudne, ale imbryczek....może, przypadkiem kupiłaś go przez internet?
    Dziewczynom gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. joooj! zazdroszczę zwyciężczyniom! właściwie to nie wiem która nagroda jest lepsza ;D obie wspaniałe! dziękuję za udaną zabawę ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja gratuluje :) sliczności :)
    zapraszam tez na swoje candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, Dziewczyny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje zwyciezczyniom! Widze, ze i Aldonie 18 przyniosla szczesie:) Ja z tym numerkiem, wygralam juz dwa razy :)Pozdrawiam i dziekuje za zabawe! Cudne prezenty!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje wszystkim i zapraszam do siebie na candy

    OdpowiedzUsuń
  9. Congratulations to the winners and to you! Marvelous giveaway! God bless! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla wygranych. Śliczny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla zwyciężczyń:) super prezenty dostaniecie. Dziękuję Anabel za zabawę i życzę powodzenia w losowaniu mojego Candy:) Pozdrawiam Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluje, a prezenty cudne;)imbryczek tez uroczy;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jomo - imbryczek kupiłam w małym sklepiku w moim mieście.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla zwyciężczyń:)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję szczęściarzom i zapraszam na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje! Dziękuję za zabawę (chociaż szkoda, że nie wygrałam...) ;-)
    Ściskam Cię czule!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za zabawę i gratuluję! Pozdrawiam! Cz.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anabel, kochana, @ naklikam.

    OdpowiedzUsuń
  19. kochana przepraszam ,że tak późno czy się nie spóźniłam

    OdpowiedzUsuń
  20. Are you the girl on that last picture? Are you a singer? Great!

    OdpowiedzUsuń