07.08.2011

Z dawnych lat








Dzisiaj przede wszystkim chciałam serdecznie podziękować wszystkim obserwatorom (a także powitać nowych), gdyż ich liczba przekroczyła magiczną setkę :) Sprawiliście mi tym niezwykle miłą niespodziankę :)
Jakiś czas nie było mnie na blogu, a to z powodu choroby mamy mojego narzeczonego (ale na szczęście jest już trochę lepiej) oraz ślubu jego brata. Nadrabiam zatem zaległości, częstując Was kolejną porcją staroci :) A wszystkie te skarby należą do mamy mojego kochanego basisty. Książeczka do nabożeństwa pochodzi jak widać z 1902 roku, a malutki scyzoryk zdobiony jest masą perłową.

12 komentarzy:

  1. Love that old photos...such nice atmosphere.
    And your religious pictures are also adorable.
    Fine sunday

    OdpowiedzUsuń
  2. a mnie zachwycił stojaczek do zdjęcia...przypomniał mi lata dzieciństwa:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna porcja staroci. Cudowne zbiory. Pozdrawiam ciepło:)

    P.S. Napisałam maila:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz skarby moja Droga, dla takich osób jak ja, które zajmują się genealogią amatorsko i kopią w przeszłości to niezła gratka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję przekroczenia "magicznej setki"... ale ostatnio zasypujesz nas ciekawymi i uroczymi postami, więc to całkiem uzasadnione ;-))
    Zdjęcia z rodzinnego albumu są piękne, tak samo jak nożyk, a także stojaczek do zdjęć - chyba też jest stary?
    Ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję przekroczenia magicznej setki :)
    a piękne rzeczy pokazujesz, uwielbiam takie stare rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten ostatni obraz także w domu ;o)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie skarby:)
    uwielbiam stare rzeczy... :)
    widzę że książka w bardzo dobrym stanie jak na swoje lata;)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. pilnuj takich skarbów, szkoda by było, żeby się zawieruszyły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, nostalgiczne, wyjątkowe, prawdziwe Skarby.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, szczególnie ta książeczka do nabożeństwa

    OdpowiedzUsuń