19.08.2011

Zapach lasu






Zapach lasu, zwłaszcza iglastego, jest jednym z moich ulubionych zapachów. Dlatego najlepiej wypoczywam spacerując po lesie. Dzisiaj kolejna porcja zdjęć z Podkowy Leśnej. Na przedostatnim zdjęciu jest dom, który zachwycił mnie swoimi starymi drewnianymi okiennicami. A ostatnia fotka przedstawia koty należące do żony brata mojego narzeczonego. Ten leniuchujący na ławce to Leon, a łaciata paniusia to Zigi.
Chciałam też powitać nowych obserwatorów, jest mi szalenie miło, że postanowiliście się tutaj rozgościć :)
Pozdrawiam serdecznie wszystkich i życzę przyjemnego weekendu.

13 komentarzy:

  1. Może kiedyś spotkamy się w lasach Podkowy Leśnej a Leoś cudnie wyniosły a Zigi pięknie łaciata.

    OdpowiedzUsuń
  2. Och udały Ci się te foteczki. Ja też spacerując po lesie chłonę wszystkie jego zapachy, uwielbiam unąszącą się woń drzew, kwiatów. POzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawde piekne zdjecia, a kociulki super.
    sciskam
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. aż tu poczułam ten piękny zapach..tak te okiennice cudne...a Zigi to sobowtór mojego kotka,którego kiedyż miałam-Kluśki:)))..ponoć taki trikolorki to tylko kobitki

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest ta chata z okiennicami :)
    co prawda ostatnio na hasło las mam tylko jedno skojarzenie: komary! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stary dom bardzo romantyczny... A koty są przepiękne, dokładnie takie, jakie zawsze chciałam mieć (tymczasem trafiły mi się dwa buraski ;-))
    Tobie też udanego weekendu,
    ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez uwielbiam zapach lasu, tego lata mialam okazje nie raz sie nim zachlysnac.
    Piekne foty, zwlaszcza kosciakow.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, las jest cudny jak komary nie gryzą :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. o, to to to to, jak nie ma komarów i nie ma kleszczy ;) bo tych nienawidzę

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe fotografie. Pozdrawiam ciepło.

    Czy przesyłka dotarła?

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmmm, taki domeczek mogłabym mieć... I takie koty też ;-) Super spacerek i śliczne zdjątka.

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne zdjęcia ! :)

    mmmmm już tylko patrząc na nie człowiek odpoczywa....

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne zdjęcia. Podkowa jest fajna. Wiem bo przejeżdżam przez nią codziennie. Jestem z Grodziska i dojeżdżam do W-wy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń