24.09.2011

Jesienne śniadanie



Lubię czasem porozpieszczać swoje podniebienie :) Dziś miałam na śniadanie babeczki serowe. A w tle ostatnie zakupy, czyli bieżnik z płótna bawełnianego oraz małe blaszane pudełko w stylu retro.
Powiem jeszcze, że czwartkowy koncert zespołów Sun Day i Interzone udał się wyśmienicie. Sun Day dwa razy bisował, był też profesjonalny fotograf, więc ja fotek żadnych nie mam. Ale mogę was zaprosić na facebookową stronkę zespołu:
Sun Day official facebook
Jeśli ktoś z was ma swój profil na tym portalu, uprzejmie proszę o wspieranie zespołu i lubienie :)
Pozdrawiam was słonecznie i życzę przyjemnego weekendu :)

9 komentarzy:

  1. A JA TAK WŁAŚNIE SIĘ PRZYGLĄDAŁAM...NA CZYN TA SESJA ZDJĘCIOWA...PIĘKNY BIEŻNIK:)))A BABECZKI ...PYSZNE ŚNIADANKO!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak dobrze jest porozpieszczac swoje podniebienie, babeczki wygladaja swietnie:)
    Grafika bieznika rewelacyjna, udany zakup.
    pozdrawiam slonecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. takich delicji jeszcze nie jadłam :D bieżnik oryginalny!

    OdpowiedzUsuń
  4. kurczę a ja myślałam, że to gazeta, no nieżle nieźle

    OdpowiedzUsuń
  5. Och przepysznie i uroczo...z klimatem:)
    Dziękuję serdecznie za odwiedziny na moim blogu oraz miłe słowa.Pozdrawiam ciepło!
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy! Widzę, że na Twoim guście można polegać w ciemno.
    Moc serdeczności Ci posyłam :*

    OdpowiedzUsuń