03.09.2011

Sałatka i zamieszanie z candy

Doprawdy dziwne rzeczy dzieją się ostatnio wokół mojego candy. Czyżby jakaś klątwa? Najpierw nie zgłosiły się zwyciężczynie, potem nastąpiło drugie losowanie i znów nikt się nie zgłosił, a następnie zgłosiła się jedna osoba z pierwszego losowania - strasznie się wszystko zamotało. Czuję się zupełnie zdezorientowana. Długo myślałam co zrobić, żeby nikt nie poczuł się urażony. Strasznie mnie to gnębi nawet teraz. Ostatecznie postanowiłam, że herbaciarka poleci do spóźnionej pierwszej zwyciężczyni, czyli Aldony. Natomiast imbryczek otrzyma Jomo, jako że jedyna wyraziła wielką chęć posiadania go. Mam nadzieję, że nikt nie uzna tego za niesprawiedliwość.
A teraz "poczęstuję" was moją sałatką. Czasem nachodzi mnie taka nieodparta ochota na różne sałatki. Tym razem wersja z ryżem.

Składniki (na 3-4 osoby):

- torebka ryżu (obojętnie jakiego, wedle gustu)
- 2 średniej wielkości pomidory
- jedna duża papryka czerwona
- 2 duże pieczarki
- 2 jajka na twardo
- pęczek natki
- dwie garstki oliwek czarnych (ale zielone też mogą być)
- sól i pieprz do smaku
- majonez

Warzywa, jajka i grzyby siekamy, doprawiamy przyprawami i majonezem. I gotowe :) Smacznego!

10 komentarzy:

  1. Aniu kochana @ napiszę, bo tu piszę, piszę i kasuję. Za małe okienko ;D
    Moc buzioli Ci posyłam Złote serduszko :***

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana twoje candy twoje zasady :) a sałatka tak smakowicie wyglada że ide robić sniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robie prawie identyczny salatke, jest pyszna!
    Pozdrawiam slonecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubie takie salatki, dzieki za przepis.
    sciskam
    B.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście trochę zagmatwana sprawa z tym candy, ale i tak gratuluję wylosowanym dziewczynom ;-)
    A sałatka wyglada pysznie! Pozwolisz, ze sobie przepis skopiuję? ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Och jaka ja zła byłam na siebie, że tak się spóźniłam z odczytaniem posta z Candy. Stwierdziłam, że chyba nie pisana mi była twoja herbaciarka, a tu dzisiaj taka rewelacja!!!! dziękuję kochana za danie mi ponownej szansy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ee ii uuu yyy, w moim przypadku nie będzie okrzyków zachwytu nad tą sałatką, ale nie dlatego, że nie lubię sałatek, po prostu nie cierpię pomidorów :) jak ktoś w kuchni kroi pomidora to ja wyczuwam jego zapach piętro wyżej ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszności! Przepadam za sałatkami ;-) Skoro już nie wygrałam herbaciarki, to na pocieszenie mam inspirację na kolację ;-)
    Ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń