11.10.2011

Jesiennie, rustykalnie







Lubię jesień z dala od wielkiego miasta. Jesień na polach i łąkach, zakradającą się do ogródków i przemykającą leśnymi dróżkami. Dziś parę zdjęć z minionego weekendu, jeszcze muśniętych słońcem. Od rana u mnie deszczowo, więc takie widoki poprawiają mi humor. I dziękuję wam, moje drogie, za przemiłe komentarze, sprawiacie mi ogromną radochę :) Niestety sama rzadko mam teraz okazję odwdzięczyć się w podobny sposób, ale jak tylko czas pozwoli, odwiedzę wasze blogi i postaram się zostawić choć parę słówek.

8 komentarzy:

  1. ROBISZ PRZEPIĘKNE ZDJĘCIA:)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia cudne i ten jesienny nastrój na nich , ach nostalgia, nostalgia...

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas dzisiaj pięknie... ale jak przyjdą szarugi będę się pocieszać, patrząc na twoje zdjęcia ;-)
    Piękne, zwłaszcza to ostatnie...
    Ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna jesien u Ciebie.
    U mnie ostatnio tylko leje i leje.
    pozdrawiam cieplusio

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta jesień u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwieczniłaś najpiękniejsze kolory jesieni.U mnie jeszcze bardzo zielono , a po Twoich zdjęciach i ja chcę jesieni.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia :)
    zapraszam do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń