05.11.2011

Niebieskie akcenty






Niedawno udało mi się wreszcie skończyć pracę nad przybornikiem. Dawno już nie pokazywałam moich prac, ale postanowiłam, że choćby miało to trwać miesiąc, coś zdekupażować trzeba. A przybornik na długopisy, markery, nożyczki i inne tego typu rzeczy zawsze się przyda. Dla kontrastu wnętrze pomalowałam żółcią neapolitańską. Za to na starociach wyszperałam filiżankę z holenderskimi motywami i nawet nie przeszkadza mi to, że była bez spodeczka. Znalazłam też malutki słoiczek w starym stylu z błękitnego szkła.

13 komentarzy:

  1. niech żyja niebieskości-piekny przyborniczek i zdobycze:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przybornik jest świetny :) Takie przedmioty zawsze się przydają

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę mi to pudełko przypomina materiały toile ze scenkami rodzajowymi. Szaleję za nimi ale w zielonej kolorystyce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne niebieskie akcenty.Urocze:)
    Dziękuję serdecznie za miłe słowa-dodają twórczych skrzydeł.
    Ciepło pozdrawiam i posyłam uściski!
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ cudo zrobiłaś! Świetny przybornik z motywem, który bardzo mi się podoba. Ja w ogóle lubię niebieskości ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przybornik wyszedł ślicznie,a zdobycze starociowe jak zawsze świetne,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne znaleziska i wspaniałe decou!

    OdpowiedzUsuń
  8. Is this porcelain from Holland....?
    Whith that windmill......?
    Love it.
    Fine evening and fine sunday

    OdpowiedzUsuń
  9. Stara poczciwa serwetka. Też ją bardzo lubię...

    OdpowiedzUsuń
  10. ten słoiczek jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie u Ciebie kochana, jak zawsze. Zarówno kubeczek sielski, jak i przybornik - WSPANIAŁY!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne robisz aranżacje,bardzo mi się podoba ich nastrój :-) Mam pytanie odn. tej tkaniny(?) której używasz w tle. Czy to jest nadruk fabryczny?Może robiłaś sama? Ciekawi mnie technika przenoszenia wydruków na płótno,więc podpytuję w różnych miejscach;-) Może wiesz coś na ten temat..?

    OdpowiedzUsuń