11.11.2011

Przed zmierzchem






Długi weekend to dobra okazja, żeby wypocząć i naładować baterie przed kolejnym tygodniem. Ja najlepiej wypoczywam na łonie natury, dlatego, kiedy tylko mogę, wyruszam na wędrówki po mojej okolicy. Dziś pogoda znów dopisała, więc mogłam nacieszyć oczy jesiennymi widokami. Szkoda tylko, że zmrok tak szybko zapada. Chociaż z drugiej strony długie wieczory okraszone blaskiem świec też mają swój urok.
A teraz trochę prozy życia. Odebrałam niedawno rtg i okazało się, że mam zwyrodnienie odcinka szyjnego kręgosłupa, a na dodatek dyskopatię. Za jakiś czas czeka mnie rehabilitacja i nie wiem co jeszcze. Proszę, trzymajcie za mnie kciuki.
Życzę wam cudownego weekendu i dziękuję, że do mnie zaglądacie i pozostawiacie komentarze, to dla mnie wiele znaczy :)

13 komentarzy:

  1. Kochana trzymam mocno kciuki, zycze powodzenia i duuzzzzo zdrowka.
    Zdjecia niezwykle klimatyczne.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są przepiękne a kciuki trzymamy owszem, ale na pewno wszystko będzie dobrze. Trzymaj się prosto!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozytywnych myśli życzę Anabel oraz szybkiej poprawy zdrowia! Będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne te zachody slonca na zdjeciach...
    A fizjoterapia nie jest taka najgorsza, a dzieki niej bedzies zsie lepiej czuc, to najwazniejsze!
    milego weekendu
    B.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękne zdjęcia cykasz! :)) długie wieczory mają swoje plusy i minusy, jak wszystko :)
    dużo zdrowia życzę! wypoczywaj i dbaj o siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki bardzo mocno. Zdjęcia zrobiłaś prześliczne, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne zdjęcia...zdrówka ci kochana zyczę:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę zdrówka. Też mam zwyrodnienie kręgosłupa, również szyjnego. Rehabilitacja na pewno pomoże. W przypadku dolegliwości bólowych polecam jakiś sport, mi dużo daje joga.
    A gdzie takie piękne widoki jak na zdjęciach? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życze zdrówka. Cudowne widoki i klimat uchwyciłaś na tych zdjęciach, aż można oglądając je wypoczywac :)
    Pozdrawiam
    An

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kochana trzymam z całych sił, wcale mi nie jest wesoło powitać Ciebie w swoim klubie. Życzę Ci, aby rehabilitacja dokonała niemożliwego!
    Widoki cudne, ja też mam tak samo. Najlepiej odpoczywam na łonie natury, albo w ... domku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy to dobra okolica na wycieczki rowerowe? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze trzeba być dobrej myśli, więc głowa do góry! ;}
    A fotki zrobiłaś cudne, zazdroszczę Ci możliwości bycia w tak pięknych miejscach.
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń