18.11.2011

Tagi i wyróżnienie


Czas pędzi jak szalony i ani się człowiek spostrzeże jak w domu zapachnie choinką. W sklepach już zaczyna się przedświąteczna gorączka - na wystawach bombki, lampki, renifery i śnieżynki. Przyznam się, że takie komercyjne podejście do świąt trochę mnie zniesmacza, ale z drugiej strony można czasem wyszperać coś ciekawego. Niedawno w znanym sklepie wnętrzarskim znalazłam blaszane tagi (a może zawieszki? choć moim zdaniem jednak bliżej im do tagów) z aniołkami i brokatowym rewersem. Jako że uległam blogowej modzie na tagi, nie mogłam przejść obok nich obojętnie :)
A dziś zostałam bardzo mile zaskoczona. Moja imienniczka z bloga Zachcianki panny Anki przyznała mi wyróżnienie. Dziękuję, kochana, strasznie się cieszę :)

Zasady to napisać 7 rzeczy o sobie i nominować 15 blogów. Mam nadzieję, że nikt nie poczuje się urażony, ale trochę nagnę zasady, ponieważ ból nie pozwala mi długo siedzieć przed komputerem. Zatem wyróżnienie to przekazuję wszystkim chętnym :)
A teraz 7 rzeczy o mnie:
1. Kolekcjonuję figurki królików oraz inne rzeczy związane z tymi milutkimi zwierzątkami (chociaż o tym pewnie już wiecie).
2. Jestem uzależniona od fotografowania.
3. Mam sporo siwych włosów, ale je lubię :)
4. Kiedyś nosiłam kolczyk w brwi.
5. Nie lubię chodzić do kina (dawne kina miały urok, ale dzisiejsze odstraszają ryczącym dźwiękiem i mdłym zapachem popcornu).
6. Jednym z moich ulubionych aktorów jest Julian Sands.
7. Lubię chodzić na koncerty japońskich zespołów.

9 komentarzy:

  1. zawieszki sliczne:)i milo poznac kilka Twoich sekretów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolczyk w brwi?łomatko...dobrze ,ze juz nie nosisz..hihihi-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością poczytałam o Tobie, kochana, wcale nic nie wiedziałam :) Z tymi królikami to masz, jak moja córcia. Ale ona jeszcze uwielbia motyw...krówki. Takie z niej niezależne dziecko :) Na szczęście kolczyki ma tylko w uszach i to od całkiem niedawna ;)
    Tagi śliczne, choć jestem pewna, że sama zrobiłabyś jeszcze ładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie - piękne tagi, ale sama zrobiłabyś piękniejsze ;-))
    Komercja świąteczna też mnie przeraża, unikam jak mogę.
    Życzę Ci dużo zdrówka i niech ból minie!
    Ściskam czule ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia :) a tagi bardzo stylowe , pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. noo, w sklepach święta już trwają, ja za to mam wrażenie, że wszystko nagle stało się mega drogie, dosłownie wszystko :(
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. wzruszyły mnie siwe włosy, bo teraz spotkać takie to dosłownie rarytas wśród farbowanych łbów. Cieszę się, że nie zwariowałaś tak jak reszta świata i je lubisz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniolkowe zawieszki sa swietne:)
    Ja dzis bylam miescie a tam oczywiscie swiateczne dekoracje na kazdym kroku, ale mi sie to podoba, bylam zachwycona. Swiatelka, choinki, i juz postawili drewniane budki w ktorych bedzie mozna sie raczyc grzancem. Lubie ten czas przedswiateczny.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyróżnienia:-) zawieszki aniołkowe są urocze, a zdjęcia też robisz tak pięknie i klimatycznie, że aż się rozmarzyć można patrząc!
    Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń