22.12.2011

Chwila wytchnienia



Ostatnio coraz mniej takich chwil w moim życiu. Marzy mi się porządny odpoczynek od codziennego zabiegania, ale niestety nawet święta zapowiadają się pracowite. Czeka mnie nadrabianie zaległości rękodzielniczych i pisanie artykułu. Ale przynajmniej trochę zwolnię tempo.
Tymczasem prezentuję nową ptaszynę, która znalazła schronienie pod moim dachem :) Jest praktyczna, bo w zależności od aranżacji można ją powiesić albo postawić.
A skoro jutro pochłoną mnie kuchenne obowiązki, to chciałam tym wszystkim, którzy obchodzą święta złożyć serdeczne życzenia zdrowych, spokojnych świąt, przepełnionych ciepłem ludzkich serc i życzliwością.
A tym, którzy świąt nie obchodzą życzę przyjemnego, błogiego leniuchowania lub, jak kto woli, rozrywek wszelakich :)

12 komentarzy:

  1. Zdrowych, pięknych, pełnych ciepła rodzinnego Świąt Bożego Narodzenia życzy Anioły Anielki

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownych Świąt , miłych chwil w gronie Rodziny, pełnych brzuszków, dużo, dużo śmiechu i cudnych prezentów życzy Patti

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesolych Swiat Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknych, prawdziwych Świąt, chwil magicznych i niech się spełnią marzenia!
    Ściskam najczulej

    OdpowiedzUsuń
  5. Śpieszę do ciebie kochana z życzeniami:
    zdrowych, spokojnych, radosnych wypełnionych miłością i najmilszą obecnością najbliższych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo odpoczynku i ciepełka W te świąteczne dni :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Świątecznej magii, radości, miłości! Cudownych Świąt życzę!!:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Radosnych ,rodzinnych świąt w cudownej bożonarodzeniowej atmosferze życzy Jowita.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych , zdrowych i spokojnych Świąt życzę !!!
    Uściski świąteczne przesyłam .

    OdpowiedzUsuń
  10. Merry merry Christmas...with all your beloved ones.....

    OdpowiedzUsuń