29.12.2011

Szaro buro






Za oknem przygnębiająca szaruga, a u mnie kolorowo i nadal świątecznie. Wczoraj udało mi się zdążyć ze zdjęciami, kiedy jeszcze świeciło słońce. Niestety w południe znów zaczęło się chmurzyć.
Dziękuję wam, moje drogie, za życzenia i miłe słowa. Mam nadzieję, że święta wam się udały. I mam tu na myśli przede wszystkim stronę duchową. Prezentów czasem brak pod choinką - wiadomo, kryzys - ale nie może zabraknąć rodzinnego ciepła i ludzkiej życzliwości.
U nas jeśli prezenty były, to symboliczne. Potrawy też bardziej skromne, ale wszystkie przygotowane z uczuciem i przepyszne, zwłaszcza moja ulubiona zupa grzybowa. Mój narzeczony zrobił za to furorę swoim sernikiem na zimno :)
A ja przy okazji chwalę się niespodzianką, jaką zrobiła mi Jomo. Przysłała mi mnóstwo ślicznych serwetek i drewniane zakładki, które już czekają w kolejce do zdekupażowania. Dziękuję ci, kochana! A teraz pędzę do moich robótek: szlifowania, malowania, lakierowania... Uff, mam nadzieję, że ze wszystkim zdążę :)

9 komentarzy:

  1. śliczne prezenty! u mnie słonka nie ma wcale już od wielu, wielu dni. a prezentami się nie martw - najważniejsi są ludzie i atmosfera

    OdpowiedzUsuń
  2. Wishing you a wonderful new year...with lots of love....

    OdpowiedzUsuń
  3. a daj spokój z tym słońcem, a raczej z tymi chmurami. Człek przychodzi do chaty po robocie z nadzieją, że a może jeszcze będzie w miarę jasno, żeby pstryknąć jakąś fotę? Ale gdzież by tam! Jak to się mówi nadzieja matka głupich ;D czekam na weekend i dobrą pogodę, cierpliwa jestem.. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Z ostatnią kartką kalendarza zerwij wszystkie złe nastroje. Zapomnij o wszystkich nieudanych dniach, przekreśl niewarte w pamięci chwile i wejdź w Nowy Rok jak w nowej sukni wchodzi się na najwspanialszy bal świata.

    Szczęśliwego Nowego Roku 2012 !

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za komentarzyk, ja też jak robię zdjęcia, to czekam na słońce, pozdrawiam serdecznie.papa

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, chociaż za oknem niezbyt zachęcająco, to najważniejsze, aby w naszych domach było ciepło i przytulnie ;-) Wciąż jeszcze świąteczna atmosfera, bo to przecież nadchodzi Sylwester i Nowy Rok! Ciepła w sercu i wiele miłości życzę Ci (Wam!) na nadchodzący roczek ;-)
    Ściskam czule

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i du, dużo pomysłów żeby to wszystko zdekupażować i pomyślności w życiu osobistym i zawodowym...

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę miłej niespodzianki:-) Życzę mnóstwo cudownowności w Nowym Roku, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń