20.12.2011

Zapach świąt






Każda z was ma zapewne swój ulubiony świąteczny zapach. Może jest to zapach pierników, a może kompotu z suszu? Ja najbardziej lubię zapach choinki. Niestety już od lat prawdziwa choinka nie gości w moim domu. Za to obowiązkowo musi być przynajmniej dekoracja z iglastych gałązek. Dlatego wczoraj zakupiłam pęk jodłowych gałęzi i wzięłam się do roboty. Powstał nieduży wieniec, który zawisł na ścianie w pokoju, a resztę gałązek wstawiłam do różnych naczyń i poustawiałam na parapetach.

9 komentarzy:

  1. Dla mnie też najbardziej świątecznym zapachem jest zapach choinki i choinka też nie gości przez ostatnie lata i też zmaluję tylko coś z gałązkami a Twój wieniec może być świetnym pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam identyczne serduszko,sliczne:)uwielbiam zapach igliwia w domu, w domu rodzinnym dekorujemy sztuczna choinkę ale ja zawsze robię male stroiki z galazek do serwetek dla kazdego domownika, wiec zapach jest:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie tak samo - zapach choinki jest najpiękniejszym światecznym zapachem. Ale wczoraj nastawiłam bigos... po domu rozeszła się woń kapusty i poczułam, że święta tuż-tuż ;-)
    A zamiast choinki powieszę gałęzie jedliny... ale to dopiero w piątek. Muszę je przynieść z lasu ;-)
    Pięknych i radosnych Świąt, droga Anabel!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tak samo, nie ma to jak żywa choinka w domku :)) jeszcze sztucznej w chacie nie gościłam i jak na razie nie mam zamiaru :)
    Zdrowch i Wesołych Świąt! No i dużo duuużo zdrówka Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Choinkę także mam sztuczną, ale stroik z gałązek lasem pachnących jest obowiązkową dekoracją stołu...dla mnie święta pachną także cynamonem, i śniegiem, który przypomina mi dzieciństwo...

    Wesołych Świąt!

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również mam sztuczną choinkę ale tak jak Ty stroik czy pachnące gałązki muszę mieć ;) Teraz brakuje mi tylko śniegu ślicznie sypiącego się z nieba ;) Dekoracje masz śliczne i klimatyczne jak zresztą cały Twój blog ;) Pozdrawiam Cię ciepluteńko :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana bęcki Ci się należą i to hohoho i ho!
    Teraz już pewnie nie zdążę, pod choinkę (sztuczna, czy prawdziwa - zawsze magiczna :)), ale zemszczę się kochana! Zapamiętam sobie.
    Ściskam Ciebie czule i posyłam moc buzioli :***
    DZIĘKUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne dekoracje :) Ja też lubię zapach choinki. No i pierników :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Tobie też wspaniałych i radosnych Świąt :) Śpieszę donieść , iż paczuszka wysłana :) Pozdrawiam świątecznie !

    OdpowiedzUsuń