07.01.2012

Candy na dobry początek





Z przyjemnością ogłaszam dziś moje candy :) Postanowiłam, że właśnie w ten sposób zacznę kolejny rok blogowania.
Do wygrania są:
- 3 dwustronne gliniane serducha mojej produkcji
- 3 dwustronne tagi również wykonane przeze mnie
- 5 ceramicznych foremek zakupionych w lokalnym sklepiku
Zasady takie jak zwykle - wystarczy podlinkowane zdjęcie umieścić na swoim blogu.
Ososby bez bloga proszone są o zostawienie imienia/nicka oraz adresu e-mail.
Będzie mi też niezmiernie miło, jeśli nowe osoby dołączą do grona moich obserwatorów.
Zabawa trwa do 10.02.2012 r. Wyniki ogłoszę dnia następnego.
Zapraszam i życzę powodzenia :)

187 komentarzy:

  1. Och, jestem pierwsza, ale nie mogę sie oprzeć takiemu candy!!! Śliczne więc ustawiam się, choc wg. biblijnego powiedzenia, nie jest to zbyt optymistyczne miejsce w kolejce :-P

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne nagrody i miło mi się zapisać :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super prezenty... te serduszka są śliczne:)
    zgłaszam się z nadzieją, że mój los okaże się tym szczęśliwym :)
    pozdrawiam
    http://brakpomyslunanazwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nagrody wspaniałe, zapisuję się z ogromną przyjemnością (i nadzieją na wygraną:-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenty przygotowałaś przepiękne - też staję w kolejce ;)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku jakie śliczne foremki ceramiczne!!! Wspaniałe candy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście, nie może i mnie zabraknąć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej takie piękności, nie może mnie zabraknąć!Pozdrawiam.papa

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj i ja muszę ustawić się w kolejce po te pięknoty :), pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z przyjemnością się zapisuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. peknie prowadzisz twoj Blog berdzo mi sie podoba zaraz wskakuje noch twoja liste .
    pozdrawiam cie serdecznie Gosia

    OdpowiedzUsuń
  13. Same cudowności :)) Już staję w kolejce:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. jedną serduszkową zawieszkę od Ciebie mam, ślicznie zdobi pokój :)) co nie znaczy, że pogardziłabym różanymi ;) a foremki są....*_*! chciejka się we mnie odzywa i dlatego wiesz.. staję w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. No i wypatrzyłam - bo już od daaaawna obserwuję :) - śliczne candy :)

    Ustawiam się w kolejce po te wspaniałości :)

    Serdecznie pozdrawiam życząc wspaniałego Nowego Roku i troszkę wolniej płynącego czasu :)

    Magda

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję już od jakiegoś czasu :))
    Grzecznie staje w kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie klimaty! Zapisuję się i jednoczesnie zapraszam na moje ekspresowe candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj w nowym roku.
    Oczywiscie ja rowniez ustawiam sie w kolejce:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam w Nowym roku i kolejnym roku blogowania :) Trafiłam przypadkiem ale na pewno tu zostanę :) Z miłą chęcią także zgłaszam się do udziału w Candy :) jak również miło mi będzie jak odwiedzisz mojego bloga i candy na nim organizowane :)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam Cię serdecznie i dziękuję za odwiedziny. Oczywiście ustawiam się w kolejce.Ładnie tu u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się i ja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Zacząć rok od takiej wygranej - to by było coś :)
    Pozdrawiam
    http://kaliszmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego dobrego na kolejne roczki życzę:).
    Oczywiście z chęcią staję w kolejeczce i zapraszam do siebie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. chętnie staję w kolejce na takie superowe cukierasy:)
    pozdrawiam z Kuźni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  25. i ja się zgłaszam, super cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe candy, zawieszki są cudowne:)
    Zapisuję się na te wspaniałości i zostaje tu na dłużej:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Foremki ceramiczne dla oka są niezwykle sympatyczne.

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudeńka, staję po nie w kolejce, być może mi się poszczęści:) banerek u mnie na blogu, korzystając z okazji zapraszam na candy do siebie:)

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  29. Te serducha mnie urzekły, oczywiście staję po nie w kolejce http://wsrodszczytowwielu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. to ja się z chęcią zapisuję na te cudeńka:)
    już od dawna obserwuję:)
    http://www.agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Dołączam do grona obserwatorów i chętnych na cukierki, zapraszam na Candy do mnie :D
    pozdrawiam
    mz

    OdpowiedzUsuń
  32. Z wielką chęcią zgłaszam się :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  33. Cierpliwie staję w ogonku :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam sie :) http://mojemalecudenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. cudeńka! :)) zgłaszam się na candy
    asieeneeczka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudownymi skarbami kusisz, więc się dopisujemy:)

    Pozdrawiamy!

    www.piecykowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. się ustawiam,
    Cię pozdrawiam!
    i zapraszam na moje cukierasy:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie sposób przejść obojętnie obok takich cudowności!
    Pozdrawiam cieplutko =}
    Asiek

    OdpowiedzUsuń
  39. Ustawiam się z wielką przyjemnością w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  40. o i ja staje z wielką nadzieją w kolejce po te cudownosci :)

    OdpowiedzUsuń
  41. kuszące cukierasy... ustawiam się w kolejce,
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Tez się ustawiam niecierpliwie w kolejkę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. O jakie piękności! Te foremki bombowe!

    OdpowiedzUsuń
  44. Takie śliczności przygotowałaś! Ustawie się grzecznie w kolejce, może się uda?!

    Pozdrowienia w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Jestem pierwszy raz u Ciebie i od razu trafiam na takie cuda. Nic tylko czekać na losowanie :D Z przyjemnoscia zapisuje sie na Twoją zabawę :))

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  47. Jak tu przejść obok takiego CUKIERASA obojętnie? Słodkości są super !!! Ustawiam się w kolejce. Banerek w blogu o ogrodach

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczności! Zapisuję się :)
    I zapraszam na moje candy: http://zzielonejwyspy.blox.pl/2011/12/Drugie-candy-na-Zielonej-Wyspie.html

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo fajne cukiereczki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Oczywiście, że sie zgłaszam ;) I zapraszam do mnie FlashArt.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczne... Chętnie przygarnę ...;-)

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudne prezenty rozdajesz-zapisuję się i ja. I wszystkiego dobrego w kolejnym roku blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Serducha-uwielbiam!Zawieszki?Moja nowa miłosć!I jak tu się nie zapisać?Zapisać!

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczne cukierasy, agi78@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. śliczne drobiazgi;) obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. uwielbiam serduszka:) te Twoje mnie zauroczyły:)
    Ustawiam się zatem z największą przyjemnością w kolejce i z ogromna nadzieją na wylosowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  57. śliczne rzeczy przygotowałaś,,,chętnie i ja postoję:))

    OdpowiedzUsuń
  58. O do licha, a jakbym przegapiła?!!! Szybciutko się poprawiam ;-)
    Sciskam czule!

    OdpowiedzUsuń
  59. super! ;) ja też się zapisuję ;)
    pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. serduszkowe klimaty ... uwielbiam :)!!!
    zatem i ja, w kolejce po te cudeńka się grzecznie ustawiam i cieplutko pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  61. To i ja staje po te cukierasy. Trafiłam tutaj dzisiaj do Ciebie i zostaje na dłużej;-))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Z przyjemnością dołączam do zabawy! Zapraszam na candy do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  63. i jakże nie zapisać się na takie cukiereczki??? ustawiam się w kolejce niecierpliwie przebierając nogalami :)

    OdpowiedzUsuń
  64. A to i ja stanę i poczekam na szczęśliwy los. Cukierasy cudne

    OdpowiedzUsuń
  65. Zapadłam na te foremki i derduszka. Piszę się!
    http://wzaciszupodlasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Super. Też się zapisuje, i zapraszam do siebie na serwetkowe candy

    http://majalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Przecudne - muszę się zapisać i liczyć na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Z wielką chęcią staję w kolejce i zapraszam również do siebie - do nowo otwartego sklepu z papierkami i na Candy z okazji jego otwarcia ---> www.magicznakartka.pl :-)))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  69. ustawiam się w kolejce cukieraski są boskie.pozdrawiam.Lidzia

    OdpowiedzUsuń
  70. ustawiam się i ja i serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  71. O jej jakie ładne i tu mi szczęka opadła i nie mogę powiedzieć nic więcej

    OdpowiedzUsuń
  72. I ja staje do zabawy
    aldonka40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetne cukierasy! Staję w kolejce z malutką nadzieją... :) Zapraszam tez na candy do mnie - zapisy jeszcze do jutra :) Obserwuję i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Hej! Zapisuję się na Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  75. Piękne te serduszka
    Więc sie po ńie ustawiam ;)
    beakie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Piękne prezenty przygotowałaś, więc i ja się zapisuję.Serdecznie pozdrawiam! szymonmartynka@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. cudowne foremki. widziałam niedawno podobne w sklepie. dołączam do zabawy! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  78. Też poproszę :)
    http://zwidokiemnaobelisk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Witaj, chętnie zapisuję się do zabawy :)
    pozdrawiam
    pracowniakleo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Ooooo! Jakie cukierasy! Zgłaszam sie licząc na szczęście :-)) Serdecznie pozdrawiam
    pasiela@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. I ja też się zapisuje oraz info zostawiam na swoim blogu.Zapraszam na moje candy :)
    www.haftkomputerowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Najwspanialsze są serducha. Zapisuję się:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  83. W kolejce się ustawiam i jednocześnie zapraszam do mnie na Candy powitalne:)
    Pozdrawiam-Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  84. Tyle słodkości, ustawiam się grzecznie w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  85. I jeszcze ja w kolejce sie ustawiam ;)
    http://ulaihaft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. i ja i ja i ja!!!
    Twoje serducha są wspaniałe!
    :))))
    Buziole 102 :*

    OdpowiedzUsuń
  87. It's a wonderfull present! http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Wspaniałości rozdajesz, więc ustawiam się grzecznie w kolejce.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  89. I ja też ustawiam się w tej długachnej kolejce.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
    szparaga.alina@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Zapisuje się oczywiście na te cuda, liczę na szczęście i serdecznie pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  91. Przygotowałaś same cudowności! :-) Z wielką chęcią dołączę do zabawy :) Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :-) Zapraszam do mnie na moje zakładkowe candy :) M.

    OdpowiedzUsuń
  92. Podobają mi się strasznie serduszka :) Więc szybko ustawiam sie w kolejce :) http://nuriko-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. Witam Cię serdecznie. Obserwatorem jestem od dawna:) I podziwiam szczerze. Może szczęście mi dopisze ?
    Margareteanne(mn24@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  94. Witaj serdecznie :-) Mam nadzieję, że i mi przyjdzie niedługo w zaszczycie stworzyć takie Candy :-))))

    Mrs-pereira.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  95. I ja spróbuję szczęścia w losowaniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  96. ale cukierasy, ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  97. Chętnie przyłączę się do zabawy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  98. Piękne nagrody i miło mi się zapisać :)
    Pozdrawiam!
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. spróbuje szczęścia w tym pięknym candy

    OdpowiedzUsuń
  100. Witam,
    Ja dopiero zaczynam moją przygode z blogowaniem. Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale na pewno jeszcze tutaj zajrzę. Zapraszam do siebie :)

    http://inmymind-jusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. Dopisuje sie po pysznosci :)Poniewaz mam zamiar najpierw pracownie wyremontowac w stylu shabby chic i potrzebuje wszystkiego,co bedzie mnie inspirowac do tworczosci.:)

    OdpowiedzUsuń
  102. Ogromnie mi się ta zabawa blogowa spodobała, więc i ja wystartuję i spróbuję szczęścia w Twoim Candy.
    W najbliższym czasie przygotuje Candy na moim blogu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  103. Szybciutko ustawiam się w kolejce po te cukierasy - może będę miała szczęście...
    Pozdrawiam ciepluchno

    OdpowiedzUsuń
  104. Wpisuję się na długą listę - zrobiłabym sobie taki prezent na 40-tkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  105. Podobają mi się serduszka!

    OdpowiedzUsuń
  106. Lovely, lovely blog...I am now a new follower!!!
    Ciao Alessandra

    OdpowiedzUsuń
  107. Kolejka długa więc wezmę sobie stołeczek żeby nogi nie rozbolały od stania:)
    Pozdrawiam z The Mouse House!

    OdpowiedzUsuń
  108. Jak mogę się nie dopisać do takich pięknych rzeczy....

    OdpowiedzUsuń
  109. Chętnie wezme udział :)

    OdpowiedzUsuń
  110. witam ,goraco pozdrawiam naprawde z wielka przyjemnoscia dopisuje sie

    OdpowiedzUsuń
  111. Zgłaszam się! Moja kuchnia marzy o tych cukierkach! ;)

    http://wilczejagody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  112. Świetny pomysł na Candy :) bardzo fajne cukierasy - zapisuję się oczywiście z ogromną przyjemnością. Baner zamieściłam na moim blogu - http://malowanyfarbamizycia.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  113. Zapisuje się ! Tak bardzo mi się te cudeńka podobają , jak widać nie tylko mi ;)

    OdpowiedzUsuń
  114. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako xkeylimex
    Mail: kaylime@onet.pl
    Małe info na moim blogu: http://xkeylimex.blogspot.com/p/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  115. I would like to play.
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com
    Greetings
    Bernadett

    OdpowiedzUsuń
  116. Bardzo chętnie spróbuję szczęścia. Wszystko to bardzo piękne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  117. Mnie szczególnie przypadły do serca śliczne serduszka więc spróbuję szczęścia, a obserwatorem jestem od dawna.ozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  118. Zauroczyły mnie te serduszka <3 zapisuje się! 31karolina.z@gmial.com

    OdpowiedzUsuń
  119. Przepiękne!Następna w kolejce! ;)
    wiki25-96@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  120. Zapiszę się chętnie na powitalne candy. Życzę ci wielu miłych chwil w blogowym świecie.

    OdpowiedzUsuń
  121. Och takie cudne candy bym przegapiła. Zapisuje sie z radościa i do siebie tez zapraszam :)))

    OdpowiedzUsuń
  122. Cudnie tu u Ciebie.
    No i cukierki niezwykle smakowite :-)
    agulek.4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  123. Świetny blog, aż dziwne że dopiero dziś na niego trafiłam (ale lepiej późno niż wcale). Oczywiście ustawiam się w kolejce:)))

    OdpowiedzUsuń
  124. Strasznie długa już ta kolejka,ale ja też chętnie się przyłącze:)
    pozdrawiam!
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  125. Ja również się doklejam do Candy:) pozdrawiam anielsko:)

    OdpowiedzUsuń
  126. Cudne candy, mam nadzieję, że to mi się poszczęści w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  127. Cudeńka! Zapisuję się koniecznie :)
    Pozdrawiam i zapraszam również na moje cukiereczki,
    ComoLaLuz

    OdpowiedzUsuń
  128. Jakie cudeńka rozdajesz!!!
    Zatem i ja ustawiam się w tej długiej kolejce:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  129. Nie mogę przegapić takich cudeniek są prześliczne :)
    Ustawiam sie grzecznie w kolejce i czekam na szczęśliwy los :):):)

    OdpowiedzUsuń
  130. Jako 135 ustawiam się w kolejce z cichą nadzieją na odrobinę szczęścia :-)
    a obserwuję już od dawna .............
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  131. Śliczności!
    Pozdrawiam!
    kajanna@go2.pl

    OdpowiedzUsuń
  132. Cudne candy to i kolejka długa:) Ja też ja powiększe i stanę po te cudowności:)

    OdpowiedzUsuń
  133. Śliczności rozdajesz, to i chętnych dużo. Mnie tez dopisz na listę do losowania;-)

    OdpowiedzUsuń
  134. Ustawiam sie w kolejce po te slicznosci;)

    OdpowiedzUsuń
  135. I ja chcę takie ślicznośći !!!
    http://waiwona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  136. siedze tu, zaglądam wiec moze sie ośmieleje stanac w kolejce po te cudeńka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha, mój email: annarozmyslowska@wp.pl

      Usuń
  137. Ustawię się w kolejce, może mi szczęście dopisze i te cudeńka trafią do mnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  138. swietne cukierasy! ustawiam sie zatem do kolejki i licze na odrobine szczescia;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  139. Ustawiam się w kolejce. Zapraszam też do siebie :)
    http://bohemianselite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  140. Kolejka długa, ale też ustawiam:) Cudeńka!!!

    Pozdrawiam,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  141. przyłączam się do zabawy

    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  142. Очень очень красиво!!! Пусть мне повезёт!))))
    http://zaichiha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  143. Ustawiam się z przyjemnością w kolejce !!!

    pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do mnie:
    http://kotlewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  144. Ale tłoczno, chętnie jednak stanę w kolejce nie mam bloga, wie podaje swój e-mail beatamocarska@o2.pl, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  145. o...to i ja jeszcze się załapię ...
    pozdrówka zimniste

    OdpowiedzUsuń
  146. idealne ;) zgłaszam sie oczywiśćie ;p
    http://truskawkowyhandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  147. Kto wie może mi się poszczęści

    OdpowiedzUsuń
  148. Bardzo chętnie staję w kolejce po takie cudeńka :)

    Pozdrawiam
    Apaszka

    OdpowiedzUsuń
  149. Ale cudeńka! Banerek wstawiony, dołączyłam do obeserwatorów i ustawiam się w kolejce. :)

    OdpowiedzUsuń
  150. Grzecznie staje w kolejce po te cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  151. I ja się ustawię, bo naprawdę warto! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  152. I ja chętnie się ustawię po te słodziaki. :)

    OdpowiedzUsuń
  153. Ja też z chęcią się zapisuję. Przy okazji zapraszam do siebie na candy. Pozdrawiam serdecznie!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  154. zapisuję się,piękne rzeczy:))

    OdpowiedzUsuń
  155. Dodaję do obserwowanych, i ustawiam się w kolejce po te cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  156. zgłaszam się i obserwuję, koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  157. Ja też się zapisuję z chęcią i czekam z niecierpliwością na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  158. Obserwuję :)) Podziwiam :)) i ustawiam sie do kolejki!

    OdpowiedzUsuń
  159. Zapisuje sie i obserwuje:)
    mariolka2004@gmail.com
    Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  160. ja również staję w kolejce!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  161. Prawie w ostatniej chwili, ale ustawiam się w tak dłuuugiej kolejce, ale może się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  162. Che belli...posso partecipare come tua nuova follower?? Ciao Romy Italia
    http://www.facebook.com/profile.php?id=1376352802

    OdpowiedzUsuń
  163. Spróbuję szczęścia i ja:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  164. Mam nadzieję, że jako 200 osoba obserwująca bloga dopisze mi szczęście i wygram losowanie:) Bo candy są wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  165. Hej, jestem tu pierwszy raz ale spróbuję swojego szczęścia :) i biegnę czytać pozostałe Twoje posty - jak już się zdążyłam zorientować - jest tu u Ciebie strasznie miło i przytulnie :)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  166. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  167. i ja stane w kolejce po te cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  168. Take cukiereczki bardzo lubię więc też stanę w kęciku bo u Ciebie jest tak ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  169. Z wielka nadzieja ustawiam sie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  170. so sweet! thanks!
    http://asyasha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  171. Takim cudnościom ciężko się oprzeć :) Z miłą chęcią wezmę udział w zabawie.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  172. Какая прелесть! Мне так хочется,хочется!! Очень!!)) пусть мне повезет!))
    картинка с сылочкой слева на панельке http://fay-by.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  173. Chętnie zapisuję się.Pozdrawiam mari-sweetcarrot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  174. może i mi się troszkę poszczęści... :)
    takie to wszystko piękne...
    zielonykogut@o2.pl
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  175. И меня! И меня посчитайте пожааалуйста!)))
    http://germes-wonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  176. Na szarym koniuszku dopisuję się, bo właśnie na twoje cudeńka trafiłam :)) Zapraszam też na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  177. :) i ja czekam cierpliwie w kolejce :) może pierwszy raz uda mi się w jakimś candy, kto wie? :)
    slowemlukrowane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  178. O, do candy i ja się z chęcią zgłoszę! :)

    OdpowiedzUsuń