04.01.2012

Idzie nowe



Trudno uwierzyć, że parę dni temu świętowaliśmy nadejście kolejnego roku. Przecież nie tak dawno temu spacerowałam wśród dojrzałego zboża, zbierałam kasztany, sadziłam wrzosy... Mam wrażenie, że czas płynie coraz szybciej, a ja coraz bardziej zostaję w tyle. Chyba więc czeka mnie ciągłe nadrabianie rękodzielniczych zaległości ;)
O mojej słabości do kluczy już wiecie, więc pewnie nie zdziwi was, że zbieram także elementy biżuterii w formie kluczyków. Niedawno miałam okazję dokupić dwa nowe maleństwa :)
Jeszcze przed świętami zaś wygrałam candy u Inseki. Niezmiernie się cieszę, gdyż to drugie candy, które wygrałam pod koniec minionego roku :) Wisiorek z opalitów jest cudny! Zobaczcie sami jakie cuda tworzy Agnieszka. A serducho poczeka do następnej Wigilii :)
Dziękuję wam za życzenia i przemiłe komentarze. Wiele z was pyta mnie o tkaninę, która służy mi jako tło przy robieniu zdjęć. Spieszę wyjaśnić, że jest to bieżnik zakupiony w sieciowym sklepie Flo. Po raz pierwszy pokazałam go tu.

10 komentarzy:

  1. Hope this year will be a wonderful year for you !

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. To jakaś ogólna przypadłość, ten pędzący czas... Choć mam wrażenie, że sami go trochę napędzamy. Za dużo, za szybko... Nie robię postanowień noworocznych, ale jeśli już miałabym coś postanowić, to właśnie: zwolnić i nie dać się zwariować ;-) Czego i Tobie życzę!
    Piękne te drobiazgi ;-)
    Ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Anabel, ktoś mi kiedyś powiedział że im bardziej się starezjemy tym szybciej czas leci, coś wtym jest.Klucze są przefajne, fajnie jest dostawać takie prezenciki.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piękny nowy banerek nagłówkowy :) Ja też muszę pomyśleć nad zmianą swojego ;)
    Kluczyki urocze, a i bardzo się cieszę, że moja przesyłka bezpiecznie dotarła :) Niech się przydaje w tym nowym... ;) Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Klucze są fantastyczne! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie i tak najbardziej fascynują te klucze - bajeczne kształty kojarzą się z kluczami do jakichś magicznych miejsc:-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję wygranej, bardoz podoba mi sie kolor tego bieżnika, ja nie palam jakas szczegolna miloscia do kluczy, ale lubie takie zawieszki i mam kilka na wypadek gdyby przyszlo mi do glowy czegos zmajstrowanie:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne klucze:)
    Gratuluję:)

    Ciepło Cię pozdrawiam i serdecznie dziękuje za odwiedziny na blogu i miłe słowa:)
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń