14.01.2012

Małe skarby




Za oknem dzisiaj prawdziwa zima. Z nieba sypie się biały puch i pokrywa wszystko cienką warstwą bieli. I wszystko byłoby fajnie, gdyby nie silny wiatr, który odbiera mi oddech. Tak więc po szybkich zakupach wróciłam do domu i zajęłam się drobnymi porządkami. Tym sposobem wpadły mi w ręce porcelanowe cacuszka, które odziedziczyłam po babci oraz srebrne sztućce, też dość stare. A na koniec dzisiejsza zdobycz, czyli zawieszka-królik :) Oczywiście do mojej króliczej kolekcji.

14 komentarzy:

  1. Porcelanowe cacuszka po babci - bezcenne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, zgadzam sie z przedmowczynia, sliczne te porcelanowe pojemniczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Such lovely items......
    Like your bunny...so lovely for easter time......
    Like him always any time

    Fine weekend

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajączek uroczy, Babcine skarby są bezcenne. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny kroliczek dolaczyl do kolekcji:)
    A u mnie dzis slonko i calkiem przyjemna temp. jak na styczen.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe są taki rodzinne pamiątki, nie dość, że są piękne, to jeszcze mają wartość sentymentalną.
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie słonka dziś nie było, za to płatków śniegu co nie miara, fajnie będzie jutro jechać rowerkiem... xD porcelanowych drobiazgów zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawieszka królicza śliczna ,sztućce niesamowite,uwielbiam takie rzeczy z duszą,ja mam w domu drewniany młynek do kawy który dziadkowie mojego M.otrzymali w prezencie ślubnym,ma już przeszło sto lat,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas też strasznie wieje...brryyy i zima na całego;)

    Zajączek prześliczny a skarby urocze:)

    Pozdrawiam ciepło*

    OdpowiedzUsuń
  10. Skarby, drobiazgi, sercem darowane, sercem zbierane.
    Moc serdeczności Ci posyłam kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne drobiazgi, a królik przesłodki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczności :)Pozdrawiam cieplutko http://niteczkowyczar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie skarby. Szkoda że nie ja likwidowałam mieszkanie po mojej babci wiem ze sie tam wiele takiego dobra zmarnowało ech!

    OdpowiedzUsuń