23.01.2012

Międzyczas



Międzyczas po pracy i rehabilitacji, a przed udaniem się na spoczynek wypełniony jest pracą nad dekupażowymi bibelotami. Rehabilitacja trochę mnie jednak męczy, więc postępy w pracy twórczej są powolne. Mam jednak nadzieję, że już wkrótce będę mogła pokazać coś nowego.
A tymczasem za oknem ni to zima, ni jesień, ni przedwiośnie. Raz deszcz, raz śnieg, w dodatku nie mam co liczyć na wcześniejszy powrót do domu, więc zdjęcia robię wciąż z pomocą lampy błyskowej. Ech, tęsknię za wiosną i słoneczkiem :)
Pozdrawiam was serdecznie i dziękuję za wszystkie przesympatyczne komentarze. Miło jest mi też powitać nowych obserwatorów :)

11 komentarzy:

  1. U nas też kiepska pogoda:(
    Wspaniała aranżacja... i ... ta cudna buteleczka!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. no ja dziś widziałam ziemię przez chwilę, już się cieszyłam, że koniec zimy, już się witałam z gąską... :D a teraz? śnieg sypie niemiłosiernie! w dodatku mokry, czasem z deszczem, kiepsko... już nie wiem jak wygląda słońce, bom zapomniała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też już tęsknię za wiosną! Życzę Ci dużo dobrego humorku i ciepełka wewnętrznego póki jeszcze nam słońca brak.
    pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna buteleczka:)))..ja już odliczam czas do wiosny:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna aranżacja - cudne ptaszki. Jak chyba wiekszość też tęsknię za wiosną i mam nadzieję, ze ona jest tuż, tuż.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pogoda jest faktycznie mało ciekawa.Szaro , co wpływa na nastrój.
    Tęsknie za słońcem.
    Pozdrawiam i życzę powrotu do sił.

    OdpowiedzUsuń
  7. Po pierwsze i najwazniejsze zdrowia zycze i wytrwalosci:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze piękna kompozycja,zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie zima, mroźna, śnieżna i biała. Dziś -13. Nawet trudno pomyśleć o lecie...
    Zdrowia życzę kochana!!! Nie mogę się już doczekać Twoich decu.
    Ściskam czule :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Byle do wiosny:) ciesze się, że tutaj trafiłam, rozpoczynam miła lekturkę i obserwuje na przyszłość żeby nie przegapić niczego pieknego:)

    OdpowiedzUsuń