09.01.2012

Z nutą purpury





Podczas gdy na wielu blogach widać wiosenne akcenty w postaci hiacyntów, u mnie zadomowił się cyklamen. Biały z nutą purpury, ot tak, dla kontrastu. A w sklepiku z upominkami wyszperałam metalowy świecznik, który zostanie przemalowany, oczywiście na biało. Widoczne obok nożyczki nie są stare, ale ładnie się prezentują i co najważniejsze są pomocne w wycinaniu motywów z serwetek :) Za to atłasowe nici są jak najbardziej retro, należały do mojej babci i chociaż nie są nawinięte na szpulki, to kolory mają idealne. Szczególnie pistacjowy, który to odcień wprost uwielbiam :)

13 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia...a nici faktycznie urocze:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne...Ciepło Cię pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cyklamen jest uroczy !!!
    W bieli świeczniczek będzie się pięknie prezentował !!!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, u Ciebie raczej te cyklameny pasują ;-) Nożyczki mają fantastyczny kształt, wyglądają bardzo stylowo. No i znowu coś wyszperałaś, Ty to masz farta;-)) Świecznik JUŻ mi się podoba, ale na pewno wiesz, co robisz, przemalowując go. Ach, wiosenne akcenty, oby stanowiły dobry omen!
    Sciskam czule!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiatek piękny, świecznik zapewne zyska po przemalowaniu, pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wlanie moj wzrok przykuly te nici, sa swietne, przepiekne kolory.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cyklameny są boskie... lubię takie retro.... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kwiat, jaki jest w hodowli (wymagający?trudny?) :) Ciekawe, czy mój kot by się nim interesował.. bardzo lubi jeść wszelkie rośliny, więc nie mam w domu ani jednego kwiatu i ciągle się rozglądam za czymś niezachęcającym do zjedzenia (i żeby nie był to kaktus) :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam Twój talent w dziedzinie ustawiania drobiazgów do zdjęć zawsze robisz to tak zgrabnie i lekko a kwiat piękny świecznik też świetna zdobycz a nożyczki prześmieszne.

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam szklane kule, Twoja z aniołkiem urocza. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę sobie sprawić takie nożyczki, bo na tylu pięknych fotach je widziałam i są rzeczywiście bardzo fotogeniczne :)
    Bardzo mi się podobają zdjęcia jakie robisz, mogę tu u Ciebie zostać? :)

    OdpowiedzUsuń