05.02.2012

Cepelia





Dziś będzie na ludowo :) Wiecie jak bardzo lubię nasz rodzimy folklor i ludowe rękodzieło, dlatego nie tylko odwiedzam różnorakie jarmarki i skanseny, ale też sama "odstawiam cepelię". Oto co zmalowałam ostatnio. Malutką nieckę, którą pokazywałam tu, pomalowałam rustykalną bejcą (kolor buk) i ozdobiłam minimalistycznie motywami nie typowo ludowymi, ale po prostu pasującymi kolorystycznie. Jakiś czas temu zakupiłam też ptaszka z surowego drewna, który wreszcie doczekał się nowej szaty. Tym razem użyłam tradycyjnych ludowych wzorów. A na koniec miniaturki wiejskich dzbanów. Ten biały ma już tyle lat, że zasłużył na miano vintage.

17 komentarzy:

  1. Też lubię miniaturki. A wyszły Ci całkiem-całkiem... Myślałam, że to Ty zakupy takie w Cepelii popełniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdolna jesteś bestyjka...

    OdpowiedzUsuń
  3. Niecka z tym minimalistycznym ornamentem ciekawie wyszła, ptaszek śliczny a dzbanuszki urocze.Też kocham takie rzeczy tylko nie umiem tak ozdabiać jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię cepelię i ludowe wzornictwo

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię takie motywy i często zaglądam do cepelii by pocieszyć oczy :)Niecka urocza!
    Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  6. i ja lubie takie motywy, ale nie mieszkam na wsi wiec u mnie w domu nie pasowalyby ani troche. Pieknie wszystko ozdobilas.
    sciskam
    B.

    OdpowiedzUsuń
  7. ptaszek wpadł mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. im mniejsze tym śliczniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Same cudowności,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny zbiór!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niecka przepiękna, delikatne zdobienie podkreśla jej kształt i barwę drewna, podbiła moje serce ;-) A ptaszek czyni wiosnę - na razie u Ciebie ;-)
    Ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń
  12. ptaszki są śliczne i dzbanuszek mini...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. So lovely these tiny items.
    Love the colourful bird so much, it gives me a spring feeling.

    Fine day

    OdpowiedzUsuń
  14. ptaszek jest przeuroczy:)

    OdpowiedzUsuń