11.02.2012

Losowanie i nowy królik

Przyszła pora ogłosić wyniki mojego candy. Nie spodziewałam się aż tylu chętnych, jestem więc mile zaskoczona :) Dziękuję wam, moje drogie, za udział w zabawie i za odwiedzanie mojego bloga. Żeby nie marnować papieru (bo jestem wielką miłośniczką lasów), skorzystałam z maszyny losującej. I tym sposobem zwycięskim numerem jest 4, czyli KaJa. Kochana, poproszę o adres na maila.




A teraz kolejny nabytek do mojej kolekcji, czyli ceramiczny króliczek w kolorze pistacjowym :) Powoli zaczyna mi brakować miejsca na półkach, ale co tam, w końcu to naturalne, że króliki się mnożą ;) Natomiast jeszcze przed Sylwestrem ususzyłam pomarańcze. Lubię używać ich do dekoracji, tak samo jak suchych kwiatów.

34 komentarze:

  1. No szkoda, szkoda, ale gratulacje dla zwyciężczyni! :) Może zainteresuje Cię CANDY nowego sklepu z tkaninami? :))

    http://mysweetie-shop.blogspot.com/2012/02/candy-na-otwarcie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla wygranej i podziękowania za zabawę. Króliki na wszelki wypadek trzymaj na oddzielnych półkach.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i dziękuję za zabawę. :) Królik prześliczny, jak się bardzo rozmnożą chętnie zaadoptuję. ;)) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla szczęściary! A Tobie dzięki za zabawę:). Królik jest rozkoszny, a że proces mnożenia postępuje, nic dziwnego, wiosna idzie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Kai :) a króliczka kolor prześliczny! Chyba dużo będzie u Ciebie królików na Wielkanoc? :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zabawę i gratuluję wygrywającej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę z Twojej wizyty :) będę bywać u Ciebie często i zapraszam do siebie; pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za przemiłą zabawę - szkoda, że nie ja! ale zwyciężczyni gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wylosowanej!
    Śliczny króliczek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ptaszeczka mam identycznego :) a króliś jest okropnym słodziakiem - to przez te ucho :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzieki za zabawe:)
    Kroliczek absolutnie slodki

    OdpowiedzUsuń
  12. no gratulacje dla zwyciężczyni :) dziękuję za zabawę :)
    a co do pomarańczy... to kiedyś też je suszyłam, ale moje nie wyglądały tak ładnie jak Twoje, były sporo ciemniejsze, Twoje wyglądają jakbyś dopiero je skroiła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję :)
    Króliczek super a pomarańcze ślicznie wyglądają jak małe słońca :) Pięknie się zasuszyły, tak w sam raz :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję zwycięzcy i dziękuję za miłą zabawę

    OdpowiedzUsuń
  15. Congratulations ( because I can't read the language, I don't understand if you won or if you had organise this lovely give-away)
    But I love the little rabbit, so lovely for easter to decorate with, and that orange and that beautiful sea shelf.
    I always love things out of nature.

    Fine sunday

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję za zabawę a losowance gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się ogromnie, to moje pierwsze wygrane candy,a przy tym takie wspaniałe nagrody:-))
    Adresik za chwilkę wyślę

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje zwyciężczyni i dzięki za miłą zabawę. Króliczek śliczny. Anabel bardzo dziękuję za pomoc w sprawie porcelany i podesłanie praktycznych linków. Też kupuję okazyjnie, ale mam ten problem, ze czasem kupie i mi z reszta nie gra. Nie chodzi o fason i kolor tylko styl. Właśnie kupiłam niekompletny komplet bavarskiej porcelany ładnej biała ze złotym paskiem. Ale ma wytłaczany wzorek i prosty fason i do tego co już mam nie pasuje. A na "Karolinę" taka jak moja jakoś trafić nie mogę:( Całuski

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje dla zwyciężczyni !
    Króliczek piękny- niech się mnoży ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wylosowanej i pozdrawiam całą resztę i Gospodynie bloga na czele :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny przedmiocik, gratuluje wygranej :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję zwyciężczyni, króliczek przepiekny.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję zwycięzcy! :) Króliczek kochany! A ptaszek pozujący w tle też jest słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję zwyciężczyni i Dziękuję za możliwość wzięcia udziału w zabawie.
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  25. Moje gratulacje dla zwyciężczyni! Anabel, wielkie dzięki za świetną zabawę. Króliczek jest rozkoszny i wprowadza nieco wiosennego nastroju ;-) Niech Ci się te cuda mnożą jak... króliki ;-))
    Ściskam czule ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję wygranej !!! a trusiek jest cudny, mam ogromną słabość do tych zwierzaczków, sama w swoim szkolnym życiu miałam ich 6, domowych kochanych cudaczków zwierzaczków.

    OdpowiedzUsuń
  27. gratulacje dla zwyciężczyni!:) A ciebie zapraszam do wzięcia udziału w moimcandy oraz zabawie dla kolekcjonerów:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za świetną zabawę! Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń