08.02.2012

Porcelana, zakładki i seriale





Dziś post nieco pospieszny i trochę chaotyczny. Na wstępie pokażę małe co nieco, które upolowałam przy okazji zakupów. Mlecznik urzekł mnie swoim klasycznym kształtem i delikatnym zdobieniem, a pochodzi z fabryki porcelany w Wałbrzychu. Natomiast biały ptaszek przykuł moją uwagę prostotą i właśnie kolorem. Do tego doszła jeszcze kulista świeca o zapachu karmelowej kawy :)
Podczas niedawnej choroby powstały takie oto dwie dwustronne zakładki do książek. Niestety katar i kaszel nie służą pracy twórczej, toteż nie jestem z zakładek zbytnio zadowolona.
Tymczasem Ania z bloga Srebrnolistka zaprosiła mnie do zabawy serialowej. A więc słów kilka o moich ulubionych serialach.

Muszę przyznać, że telewizję oglądam niezwykle rzadko. Ale jeśli już włączam "pudło", to zwykle, żeby rozerwać się przy historiach kryminalnych. Nie lubię jednak amerykańskich produkcji, w których wszyscy biegają z bronią w ręku i bez przerwy coś wybucha. Wolę spokojne czasy minionych epok, dlatego uwielbiam "Sherlocka Holmesa" oczywiście tylko z Jeremym Brettem w roli głównej. Oglądam też serie "Poirot" z Davidem Suchetem i "Panna Marple" z Geraldine McEwan. A jeśli chcę się pośmiać, to przy "Pan wzywał, Milordzie?" Natomiast z polskich seriali najbardziej lubię "Wojnę domową". Szalenie podoba mi się gra Ireny Kwiatkowskiej i Aliny Janowskiej.
Teraz powinnam wytypować 5 blogów, które zaproszę do zabawy w seriale. Zatem zapraszam Elizę, Grażynę, Buranę, Anię i Mrs-Pereirę.
A na koniec chciałam wam z całego serca podziękować. A za co? Oczywiście za wsparcie, każde dobre słowo i zaglądanie do mnie :) Nawet nie wiecie jak ucieszyło mnie, że liczba obserwatorów przekroczyła 200, a liczba odwiedzin bloga to ponad 30,000. Dziękuję ślicznie i pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. hej...
    pporcelana jedwabiscie biała - jak za dawnych czasów ;
    zakładki ładniutkie ; wczoraj też je robiłam...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Polowanie bardzo udane:). A i zakładki śliczne! Zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ptaszek uroczy a a zakładki w porządku, podobają mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne łupy i zakładeczki też :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przede wszystkim życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Wspaniałe łupy upolowałaś, za serducho chwycił mnie biały ptaszek, na coś podobnego poluję już od jakiegoś czasu.
    Zakładki wyszły bardzo ładnie.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdrówka zycze..piekne polowania efekty:))

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczne zakladki! Zdrowka zycze, ja wlasnie od dzis jestem na antybiotyku, mam nadzieje, ze pomoze.
    sciskam
    B.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie rozumiem, dlaczego nie jesteś zadowolona z zakładek... są naprawdę urocze i optymistycznie wiosenne ;-)
    Ptaszek delikatny, śliczniutki ;-)
    Ściskam czule

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam porcelanę. Ja mam zestaw z Karoliny i brakuje mi kilku elementów jakbys znalazła takie http://dysiaczek.blogspot.com/2012/01/czas-o-czasie-z-czasem-czasami-i-w.html
    to daj znać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. ptaszek cudny a zakładki bez zarzutu. Katar i kaszel im nie zaszkodziły.

      Usuń
  10. Urocze zakładki :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie ładne wyszły te zakładki - i fiołkowa i kasztanowa. Wiosna i jesień:-)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twój blog. Przeczytałam go od deski do deski i czekam na kolejne posty. Cudowny.

    Zapraszam do mnie:
    http://inmymind-jusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękne zakładki! Cuda :)

    OdpowiedzUsuń