16.02.2012

Powiedział Bartek...






...że dziś Tłusty Czwartek. I dlatego obowiązkowo pączki muszą być :) Chociaż tak naprawdę nie przepadam zbytnio za pączkami, w tym szczególnym dniu wyjątkowo mi smakują :) A żeby było bardziej odświętnie, wyjęłam z kredensu zabytkowy talerz z lat trzydziestych ubiegłego wieku i filiżankę, którą dostałam jako część prezentu walentynkowego. Natomiast na ostatnim zdjęciu przywieszka do telefonu, którą zrobiłam na specjalne zamówienie. Użyłam szklanych koralików fasetowanych oraz malachitu, który według wierzeń chroni przed "złym okiem".
Dziękuję wam serdecznie za komentarze i jest mi niezmiernie miło powitać nowych obserwatorów :) Życzę wam pysznego Tłustego Czwartku i szalonej końcówki karnawału :)

13 komentarzy:

  1. Wszystkiego najtłustszego ! :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna filiżanka! mam z tej serii doniczkę, oczywiście z nieco innym napisem ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj był pączkowy ten czwartek u mnie też, gdyż sama je smażyłam.)

    przedmioty śliczne.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak moja babcia mówi"...że kto w tłusty czwartek nie zje pączka temu nie będzie się powodzić przez cały rok". Więc zjadałam jednego...;)Filiżanka urocza.
    A breloczek rewelacyjny:) Serdecznie dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowo-to dodaje twórczych skrzydeł:)
    Ślę ciepłe pozdrowienia*
    Peninia

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie był zbyt tłusty ! hihi

    OdpowiedzUsuń
  6. Tłusty czwartek jest tylko raz w roku, więc można poszaleć pączkowo:-)
    Bardzo fajną tą zawieszkę stworzyłaś, ostatnio za mną też chodzą takie kolorowo-szkiełkowe inspiracje.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nie zjadłam ani jednego pączka! Nie przepadam za nimi. Miałam zrobić faworki, ale za późno wróciłam do domu i może będą w weekend ;-)
    Zastawę masz uroczą, szczególnie talerzyk ;-)
    Sciskam czule!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tak jak Inkwizycja jutro biorę się za faworyyyyy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardo ładna zastawa:) A zawieszka już wiosenna:), pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh delicous...is this for me.....?
    ;)
    Jammie.......love it.

    Wishing you a fine weekend

    OdpowiedzUsuń
  11. Anabel kochana, przewieszka wygląda rewelacyjnie. Malachit - koniecznie muszę coś sobie sprawić z tym kamieniem ;D
    Kubeczek słodki, nie wiem, czy to nie jest już mania filiżanko-kubkowa ;) Talerzyk owocowy na pewno pamiątkowy.
    Moc serdeczności dla Ciebie posyłam :*

    OdpowiedzUsuń