06.03.2012

Malownicze Mazowsze






Wspaniała słoneczna pogoda w miniony weekend zachęcała do spacerów. Tym razem postanowiłam na trochę opuścić moje okolice i wybrałam się na rodzinną wycieczkę do malowniczego miasta nad Wisłą, jakim jest Płock. Odwiedziłam bazylikę katedralną i Muzeum Mazowieckie, podziwiałam piękną panoramę Wisły, chociaż na spacer po molo zabrakło mi już czasu. W muzeum wyjątkowo spodobała mi się wystawa poświęcona secesji. Wszystkie te przepiękne meble, ceramika, przedmioty codziennego użytku i dzieła sztuki sprawiły, że na chwilę przeniosłam się w tamte czasy. A po drodze delektowałam się widokiem swojskich mazowieckich wierzb, które w ludowych podaniach służyły za schronienie gapowatym diabłom.

11 komentarzy:

  1. Really lovely...such fresh spring pictures....
    Love the colours.

    Fine day

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie byłam w płocku..piękne zdjęcia:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Budząca się do życia wiosna to cudowny czas na takie wycieczki. Wystawa secesji to coś, co sama bym chętnie zobaczyła, niestety - Płock bardzo daleko:) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie :) Przy takiej pogodzie spacery to sama przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia. Mazowsze naprawdę jest malownicze.
    Pozdrwiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie takie wycieczki, chyba zaczne cos planowac:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie:)Wspaniałe fotografie:)
    Dziękuję serdecznie za odwiedziny i miłe słowa na blogu.
    Ciepło pozdrawiam z nutką nadchodzącej wiosny-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Świetne klimaty oj lubimy takie chyba większość dekupażystek i wszelkich innych no i niezłe są te kawałki muzyczne. Gratuluję narzeczonego.

      Usuń
  9. I love the wash bowl i your photo !

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, dziekuję za tą wirtualną wycieczkę.

    OdpowiedzUsuń