18.03.2012

Praca wre






Mija kolejny pracowity weekend. Oto mała część tego co "zmalowałam". Śliczna wiosenna pogoda sprawiła jednak, że nie mogłam wysiedzieć w domu i musiałam choć trochę pospacerować. A potem pracy ciąg dalszy. Jajko z wycinankowym kogutkiem planuję ozdobić przy pomocy konturówki, zaś jajko muzyczne czeka na patynowanie. Serduszko w nieco jeszcze zimowej odsłonie (bo chyba większości iglaki kojarzą się z zimą) jest już gotowe. Natomiast hiacynt niedawno zakwitł i w pokoju roznosi się śliczny zapach :)

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Śliczne jajo z kogutem i te serducha a jak uzyskałaś taką fajną strukturę tych serduch? Są super.

      Usuń
    2. Graszynko, serducho jest jedno, tyle że dwustronne, a farbę zwyczajnie nakładałam gąbką tapując.

      Usuń
  2. Ale fajne dzieła! Pracuś z Ciebie! Moje serducha też zawsze są takie niespodziankowe, z każdej strony inne:). Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wytworki!!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ceramiczny zajaczek jest CUDNY!
    Bardzo podoba mi sie nutkowe jajko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaja super! A Twoje serducha, nieodmiennie, okrutnie mi się podobają! Właśnie patrzę na śliczne dwa u mnie :))))))))
    Buziole 102 :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyprzedziłaś mnie ;) właśnie też chciałam taką folkowa pisankę zrobić :>

    OdpowiedzUsuń