25.03.2012

W wiosennym nastroju






Postępy w dekupażowych pracach są bardzo powolne, a to dlatego, że ciągle brakuje mi czasu. A gdy zaświeci słońce, to zwyczajnie nie chce się siedzieć w domu. Tak więc dziś pokażę jedynie kieliszek do jajka, który strasznie mi się spodobał nie tylko ze względu na kolor, ale i motyw ważki :) Natomiast serducho powstało już jakiś czas temu, ale nie miałam okazji wcześniej go pokazać. W zamierzeniu miało być zimowe i wyglądać jak zmrożone, ale efekt znów niezupełnie mnie zadowala. Za to wczoraj wybrałam się na spacer i tym razem znalazłam trochę wiosny w postaci biedronek, motyli, bazi i kwitnącego podbiału.

8 komentarzy:

  1. Śliczny ten kieliszek...a ptaszek uroczy:))
    Tak, tez tak mam...gdy świeci słoneczko...to tylko spacery i spacery:)
    Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności, aż miło popatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez mam taki kieliszek na jajko, taka mala rzecz, a cieszy prawda?:-)
    sciskam, milej niedzieli
    B.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kieliszek na jajo!!!!
    Ale, ale widzę, że coś się zmieniło. Szata bloga a le chyba i jakoś szerzej jest?Czy tylko mi się wydaje?

    OdpowiedzUsuń
  5. takiego kieliszka to i nie widziałam ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kieliszek na jajko sliczny, masz racje ta wazka jest fantastyczna:)
    pozdrawiam slonecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kieliszek na jajko!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mogę sie napatrzyć na Twojego ptasz, po prostu śliczny jest:)

    OdpowiedzUsuń