31.03.2012

Wiosna na parapecie




Chociaż dziś na krótko wróciła zima i sypnął śnieg, to u mnie na parapecie wiosna na całego :) W roli głównej ponownie jaskry, lecz tym razem w najmodniejszym kremowym kolorze. A na gałązkach brzozy pojawiły się małe zielone listki.
Przemiłą niespodziankę sprawiła mi niedawno Jomo. W paczuszce od niej znalazłam tego zabawnego królika-eleganta z kokardą w groszki oraz świeczkę w kształcie jajka. Dziękuję ci, dobra duszyczko :) Jak widać moja kolekcja ciągle się powiększa i wkrótce będę mieć królików bez liku :)

7 komentarzy:

  1. jak miło oglądać takie zdjęcia ... u mnie zimowo się znowu zrobiło, lekki minus, silny wiatr ... no i jak iść palmę święcić ?

    OdpowiedzUsuń
  2. no bo króliki rozmnażają się bardzo szybko ;) ja tam bym się nie dziwiła ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. :))cieszę się, że udało mi się powiększyć Twoją kolekcję :))
    Będzie mu u Ciebie dobrze, buziole 102 :*

    OdpowiedzUsuń
  4. jaskry uwielbiam są piękne .Kroliczek uroczy .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam sie w Twoim parapecie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aranżacje jak zwykle u Ciebie perfekcyjne. No cóż króliki się mnożą to co się dziwisz. Mój jest wysterylizowany dlatego nie ma szans, ale Twoje pewnie nie ;)

    OdpowiedzUsuń