06.05.2012

Candy rustykalne





Pogoda dziś nie sprzyja spacerom, więc zapraszam do mnie na kawkę i słodkości :) Przygotowałam dla was candy w stylu rustykalnym pod hasłem "coś dla ciała i duszy". Do wygrania obrazek wykonany metodą transferu, filiżanka na kawę i naturalne greckie mydło.
Zasady takie jak zwykle - podlinkowane pierwsze zdjęcie umieszczamy na pasku bocznym. Będzie mi bardzo miło, jeśli osoby, które jeszcze tego nie zrobiły dodadzą mnie do listy obserwowanych.
Na zapisy czekam do 8 czerwca, a wyniki ogłoszę następnego dnia.
Pozdrawiam was serdecznie :)

163 komentarze:

  1. Ooooooooooo,czyżbym pierwsza była?cukierasy warte grzechu więc kolejkę rozpoczynam.

    OdpowiedzUsuń
  2. obowiązkowo się zapisuję bowiem cała moja chatka w rustykaliźmie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ cudeńka :-)
    agulek.4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny obrazek. Stoję w kolejce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja licząc na szczęście stoję grzecznie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Deseczka z ptaszkami jest boska!!!
    Oczywiscie, ze staje w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne cukierasy :) i ja ustawiam się w kolejce
    http://aicena-szuflandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Och jakie urocze słodkości...marzę o takiej filiżance...:)
    Pozdrawiam słonecznie-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  9. O!!!!!!!!!!
    Chciałabym, chciała ....

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowności-chętnie spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne :) zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne candy! :) Spróbuję szczęścia ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Z wielką chęcią dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z przyjemnością dołączam do zabawy :)
    Zapraszam na candy herbatkowe :))
    Pozdrawiam- Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne prezenty, zgłaszam się po nie.))
    A do siebie zapraszam na łapanie licznika.))))
    Załączam pozdrowieniahttp://natanna-mojepropozycje.blogspot.com/ :

    OdpowiedzUsuń
  16. ŚWIETNE CUKIERASKI,ZAPISUJĘ SIĘ,POZDRAWIAM:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Z przyjemnością staję w kolejce po takie cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj, piękny zestawik skomponowałaś ;-)) Filiżanka pasowałaby mi do dzbanuszka ;) Uściski ślę czułe!

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny zestaw do zgarnięcia ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja zbieram kaskę na taki zestawik do filiżaneczki ;) już upatrzony z wieki temu :D jakbym wygrała candy to choć filiżaneczkę bym miała free... ;D
    oczywiście zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zgłaszam się :) banerek na http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/ i obserwuję :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. :)al emi sie trafił:) odwiedzam a tu candy, oczywiście chetnie się zapisuję i pozdrawiam:)deseczka bardoz ladna no i mydelko bardoz mnie ciekawi, jeszcze takiego nie mialam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna deseczka, filiżanka cudna, a mydełko super :) Zapisuję się bez wahania.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jakież cudeńka już staję na końcu kolejki.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na Candy w Gałgankach Przytulankach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak tu ładnie, że z przyjemnością rozgoszczę się w kolejce. Zapraszam jednocześnie na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie to wszystko ładne, zwłaszcza obrazek :) zapisuję się i pozdrawiam,
    http://anzaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. cudeńka...koniecznie się zapisuję ...i obserwuję...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Candy rustykalne, gdy tylko je zobaczyłam wiedziałam,że nie przejdę obojętnie :)staję w kolejce z cichą nadzieją na wygraną ...pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Niesamowite cuda więc koniecznie staję w kolejce.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Super ,że Cię znalazłam . Ustawiam się grzecznie w ogonku cieplutkie całusy pa... zapraszam w odwiedziny ...))))

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapisze sie bardzo chetnie i zapraszam na moje Candy !
    Agni z Grecji
    To by byl numer jak bym Greckie mydelko wygrala he, he...

    OdpowiedzUsuń
  32. Piekne candy, z miłą chęcią przyłączam się do udziału w zabawie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie skorzystam z zaproszenia na kawę i słodkości.Obserwatorem już jestem , zapraszam do siebie w odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  34. No to i ja się poproszę.Nie widziałam jeszcze tego blogu, więc pójdę popatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ooooo jakie piękne! z przyjemnością ustawiam się w kolejce! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. o to może i ja stanę - lubię takie klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  37. Piekne Candy, staje w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  38. Biorę udział. Czekam na wyniki:)
    Monika Łuczak
    kikamonika@onet.pl
    http://my-sweet-animals-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. oj, jakie to wszystko ładne. staję w kolejce i w rewanżu zapraszam na candy do siebie
    http://koralikimoniki.blogspot.com/2012/04/tumacze-sie-i-cukierasy.html

    ale jak to się teraz dodaje do obserwowanych?!? blogger chyba zabrał tą funkcję z paska na górze... :(

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie wszystko skomponowałaś:)
    dopisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  41. zapisuję się o oczekuję na losowanie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. I ja staję w kolejce, szczególnie urzekła mnie ta filiżanka - uwielbiam pić kawę, napewno bardzo by mi w niej smakowała :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na candy http://roznosci-vivien.blogspot.com/2012/05/czas-na-sodkosci.html

    OdpowiedzUsuń
  43. same wspaniałości...nie pozostaje nic innego, jak cierpliwie poczekać. Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  44. zapisuję się i rowniez zapraszam na moje wiosenne Candy!

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapisuję się i pozdrawiam. ;-)
    inia.ewelina@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Dołączam do ogonka!zapisuje się i pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja również ustawiam się w kolejkę z nadzieją na wygranie cudownych cukierasów:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  48. jedno z piękniejszych candy :) W moim ukochanym rustykalnym, naturalnym stylu. Oczywiście muszę wziąć udział, po prostu muszę :)
    Jednoczesnie dolączam do zachwyconych obserwatorów :) Z pewnością będę często do Ciebie zaglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  49. piękne rzeczy tworzysz, lece dalej przeglądać bloga bo jestem nim zachwycona a tymczasem po takie cudne słodkości i ja ustawiam się w kolejeczce:-)
    pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Może tym razem mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  51. wow!
    ...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  52. Twój blog odkryłam dzięki cukierkowemu banerkowi u blogowej koleżanki. Przychodzę a tu tak pięknie, dlatego zostaję na dłużej,a przy okazji zapisuję się na candy :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  53. zgłaszam się !!
    jeju , kocham ten styl *.*

    OdpowiedzUsuń
  54. Ustawiam się i jak, a co :D
    Pozdrawiam
    http://kangoashja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne stylowe candy przygotowałaś, więc staję w niej karnie.

      Usuń
  55. Wspaniałe candy :) Grzecznie staję w kolejce :)

    Pozdrawiam
    Malena

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudne cukieraski, więc ustawiam się grzecznie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  57. Super candy i ja sie zapisuje do kolejki.

    OdpowiedzUsuń
  58. Zapomnialam dodac, ze nie posiadam jeszcze bloga, ale caly czas obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  59. Obserwuję i stoję w kolejce, może się uda i zdobędę te śliczne cukierasy=)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  60. oj ile chetnych ... i ja się zapisuje oczywiscie do candy :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Zapisuję się z przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Z ogromna przyjemnością się zapisuję na Candy :)) Banerek już widnieje na moim blogu i oczywiście dołączam do obserwatorów :) Będę tutaj wpadać z przyjemnością :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  63. ustawiam się w tej długaśnej kolejce
    http://drutomania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. I ja jestem chętna na takie cukiereczki:)
    Pozdrawiam z The Mouse House i zapraszam na moje blue candy!

    OdpowiedzUsuń
  65. Chętnie wezmę udział w zabawie :)
    http://tierra-es-mia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Chętnie zapisuję się na te piękne i pachnące cudowności :) Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Piękny obrazek, zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  68. Już się nie mogę doczekać losowania - piękności !filmowababeczka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja też! Ja też! cudowne prezenciki tutaj widzę:) pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  70. cudnosci, zwlaszcza ta deseczka z koronka;) ustwiam sie wiec w kolejce;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Obserwuje, baner w pasku bocznym na http://dziwnainaczej.blogspot.com/ jest. No i przede wszystkim się zgłaszam.

    OdpowiedzUsuń
  72. O kurcze, ale cukierasy... Zgłaszam się i ja!

    OdpowiedzUsuń
  73. Wspaniałe cukierasy! Z wielką przyjemnością przyłączam się do zabawy, a nuż się uda ;)
    pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  74. Przepiękne prezenty! Czekam z niecierpliwością na losowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Pyszności przygotowałaś:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja również jestem tu pierwszy raz, właśnie dzięki candy i cieszę się, bo z pewnością będę zaglądać częściej! :) jednocześnie staję w kolejce po słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  77. To i ja się grzecznie ustawiam w kolejce do tych pięknych cukierasów, no i oczywiście zostaję na dłużej :)))

    OdpowiedzUsuń
  78. Jaka filuterna filiżaneczka aż mi się oczka do niej zaśmiały to też grzeczniutko staje w kolejeczkę aby móc zdobyć tę filiżaneczkę :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie gdzie już wkleiłam banerek o tu właśnie http://pracownia-maximy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Śliczności.Ustawiam się w kolejce
    kejty@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Jakoś nie liczę na wygraną, z powodu chronicznego braku szczęścia, natomiast brak udziału w tej zabawie powinien być karalny, asortyment candy wyjątkowy.

    OdpowiedzUsuń
  81. Lovely giveaway, dear! Thank you a LOT for a chance to win!)
    I`m your follower and put the link on the sidebar!
    http://edelmiracle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Same cuda! Szczególnie filiżanka... o nie wszystko jest piękne :D grzecznie ustawiam się w kolejce po te śliczności!
    pozdrawiam
    dorota
    doroteaart

    OdpowiedzUsuń
  83. Uwielbiam przedmioty w takim stylu
    oczywiście się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  84. Ustawiam się w kolejce :)
    Bannerek: http://disincentive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. śliczności dla nas przygotowałaś, uwielbiam takie przedmioty:)
    przyłączam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  86. Cudne candy więc i ja się ustawię :-)
    pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie na http://kwiatynatury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. witam!i ja chciałabym spróbowac szcześcia w losowaniu;-)
    bardzo lubie rzeczy w tym stylu i projektuje swój pokój własnie w tym stylu ;-)pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  88. Cudne candy, mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  89. Piękne :) Niestety mi poskąpiono talentu,ale uwielbiam zaglądać i podglądać :)
    banerek na blogu: http://projektte.blogspot.com/
    obserwuję jako AnnaElizaM

    OdpowiedzUsuń
  90. Obserwuję;)
    a baner znajduję się tutaj:
    http://miu86.blogspot.com/p/konkursy-candy-rozdawajki.html

    OdpowiedzUsuń
  91. Staję ochoczo w kolejce :-)

    Pozdrawiam serdecznie
    Iza
    http://iznowwstajenowydzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Słodości prawdziwe. Grzech nie dołączyć do listy chętnych:)

    OdpowiedzUsuń
  93. Niesamowite te rzeczy...
    Zgłaszam się oczywiście! Obserwuję i linkuję: http://na-wymiane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Ojej, jaka długa kolejka:) Ale wcale się nie dziwię, bo cudowności rozdajesz. Z miłą chęcią dopisuję się do zabawy.
    Pozdrawiam.
    http://robietocolubie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. Piękne prezenty. I jak tu pozostać obojętnym?! Zapisuję się z przyjemnością. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  96. Wszystko takie piękne i marzyłoby się miec dla siebie.....ale czy szczęscie mi dopisze? Spróbujemy :)) Pozdrawiam. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  97. Potrafię się oprzeć wszystkiemu z wyjątkiem pokusy....
    Kocham rustykalny styl a do tego kawę i słodycze, no i proszę znalazłam Candy, na którym jest wszystko to co lubię!
    Nie mogłabym przejść obojętnie obok tak atrakcyjnych słodyczy.
    Pozdrawiam MontanA

    OdpowiedzUsuń
  98. To jeszcze ja ja !!
    http://seen-through-my-eyees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. Ja tez jestem chętna:)
    Banerek na http://kilkascian.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. Piotrkowskie Koło Gospodyń Miejskich zgłasza akces: http://kologospodynmiejskich.wordpress.com/
    pkgm@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. Cudoowne =) nie mogę się napatrzeć...

    zgłaszam się :)

    Pozdrawiam,
    Ola
    warsztatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  102. śliczna deseczka.. i tak sobie wyobrażam, jak cudownie byłoby napić się kawusi z tej pięknej filiżanki! :)

    OdpowiedzUsuń
  103. 9 czerwca, w dniu losowania, obchodzę rocznicę zaręczyn i ślubu :) Może dopisze mi szczęście ...
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  104. Ależ długaśna kolejka - ale to nic dziwnego patrząc na prezenty. Staję więc i ja. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  105. moja kolorystyka więc z przyjemnością się zapisuję :))

    OdpowiedzUsuń
  106. ojej ojej ale cuda! stoje z najwieksza nadzieja,ze sie poszczesci!
    Pozdrowki

    OdpowiedzUsuń
  107. bardzo chętnie się zapiszę. robisz piękne zdjęcia w super stylizacjach! zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  108. Ustawiam się grzecznie w kolejce:)

    Pozdrawiam melisa:)

    OdpowiedzUsuń
  109. Uwielbiam filiżanki. Cały zestawik jest cudny. Staję w długiej kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  110. I ja filiżanki uwielbiam,reszta też bardzo ciekawa:)Ustawiam się więc i idę się u Ciebie rozejrzeć:))Zapraszam też na candy do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  111. Cześć:)
    Ja także ustawiam się w kolejce :)
    Piękne rzeczy, w szczególności ta filiżaneczka:)!

    Banner na moim blogu candy : www.clarry79.blogspot.com w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Super cudeńka, z wielką przyjemnością się zapisuję po nie :)pozdrawiam serdecznie i zapraszam w wolnej chwili do mnie :)http://kotlewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  113. piękne candy:))) ustawiam się z przyjemnością:)))) i zapraszam również do siebie:)))))

    OdpowiedzUsuń
  114. Szanse na wygrana mniejsze niz znalezienie sobie meza po szescdziesiatce ale ustawie sie w kolejce.A co tam!Dla takiego Candy robie to z wielka przyjemnoscia:)

    OdpowiedzUsuń
  115. Czemuż to ja się nie wpisałam? Nie wiem ale już nadrabiam.

    OdpowiedzUsuń
  116. Bardzo chetnie stane w kolejce po te slodkosci!Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  117. Zdjęcie pojawi się za chwilę w górnej zakładce "o rozdawnictwach słów kilka". Za to ja cierpliwie ustawiam się w kolejce i liczę na odrobinkę szczęścia!:-)

    OdpowiedzUsuń
  118. Zapisuje się po łakocie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  119. Ja też się dopiszę, ja tez chcę;-)

    OdpowiedzUsuń
  120. Witaj, ustawiam się szybciutko w kolejeczce po te słodziaki, są cudowne. Liczę na szczęście. Będzie mi bardzo smutno jak mi się nie uda. Pozdrawiam ćię gorąco.

    www.m3moluchy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  121. Zapisuję się, z wielką chęcią przygarnę te cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  122. śliczne rzeczy z klimatem, i ja popróbuję szczęścia, a nuż w końcu sobie o mnie przypomni :), pozdrawiam serdecznie
    http://bizuteria-recznie-robiona-kajj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  123. Hej:)
    Jestem tutaj po raz pierwszy ale już lecę się rozejrzeć i chciała bym zostać na troszkę dłużej:)
    Kto nie gra nie wygrywa a więc trzeba dać sobie szansę.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  124. Witaj, nie mogłam przegapić takiego cukierka.
    staje w kolejce choć jest tak dłuuuuga!

    pozdrowienia
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  125. Bardzo mi się słodkości podobają, zatem z radością dołączam do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  126. Bardzo chętnie się zapisuję na te cukiereczki. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  127. Piękna filiżanka dla miłośniczki kawy :)

    Zapraszam na mojego bloga www.tildolandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  128. O jak miło ! jeszcze zdążę się jak widze zapisac na te cudowne słodkości. Technika trensferu to moja zmora ,nie wychodzi mi chociaż jestem jej wielbicielką ,może uda sie wygrać ,fliżanka bardzo w moim stylu.
    Nie wiem czy powinnam dodawać Cie do listy obserwujacych bloga ,poniewaz dodałam Cie do blogów które czesto odwiedzam ,ale skoro to warunek..ok

    OdpowiedzUsuń
  129. Wow, jakie słodkości!!!
    I ja się ustawiam:)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  130. Ustawiam się w kolejeczkę po te słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  131. Wszystko piękne, co przygotowałaś:) Liczę na szczęście, nie może byc inaczej:) I Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  132. Ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  133. Chętna, więc się zapisuję :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  134. Witam!
    piękne cukiereczki - ustawiam się kolejna
    http://iloiza.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  135. Witam!

    Czekam z niecierpliwością na losowanie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  136. I ja dopisuję się do kolejki. Super cukierasy. A filiżanka "kafkowa" - fiu fiu... Już mi ślinka cieknie aby wypić z takiej poranną kawkę ;-) Pozdrawiam http://dithusiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  137. oj spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  138. Zapisuję się:) I zapraszam do mnie:)
    http://soutache-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  139. Zglaszam się ;)
    Banerek jest oraz obserwuje ;)
    Zapraszam cie moje rozdnnie
    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  140. Ooj zdecydowanie przydałoby mi się "coś dla ciała i duszy" po sesji :D Zatem staję w kolejce, choć długa że hoho!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  141. kocham takie klimaty..nie moge przejśc obok nihc obojętnie..chociaz wiem ze chętnych bedzie wielu...

    OdpowiedzUsuń
  142. Ja również ustawiam się w kolejce:)
    http://bizuteriaeltiska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  143. deseczka BOSKA przeuwielbiam takie klimaty

    OdpowiedzUsuń
  144. Ale długa kolejka, jednak nie dziwi mnie to bo cukierki są wspaniałe. Zapisuję się i zapraszam do mnie na candy:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  145. z przyjemnością obserwuję i zglaszam się ;)
    E-mail: ninette93@onet.pl
    Informacja: http://street0fashion.blogspot.com/
    na dole strony, w gadżetach ;)

    OdpowiedzUsuń
  146. Обожаю птичек! У Вас такой уютный блог! Записываюсь http://cvetnyekarandashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  147. Ależ cuda. Muszę się zapisać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  148. Piękny blog i nagrody również.
    Obserwuję jako: MuStories
    baner na pasku bocznym prawym jest:)

    ps. przy okazji zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  149. kolejka baaardzo długa ale grzecznie ustawiam się w ogonku, i liczę na szczęście.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  150. Ustawiam się na końcu. Bardzo mi się podoba to candy :0
    Pozdr. Boniek.
    http://boniffacy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  151. Może mi w końcu szczęście dopisze ? :) Pić kawę z takiej filiżanki to byłaby sama przyjemnośc ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  152. Chciałabym spróbować kawusi z taaaakiej filiżanki, więc się grzecznie ustawiam w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  153. Ups.... zapomniałam podać maila malgdyl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  154. Z radością staję w tej kolejce :)))

    OdpowiedzUsuń
  155. chyba jeszcze zdążyłam na to piękne candy

    OdpowiedzUsuń
  156. W ostatni dzień, ale zdążyłam :) Z chęcią dołączam do grona obserwatorów i zapisuję się na candy :)

    OdpowiedzUsuń