28.05.2012

Coś słodkiego i wyróżnienie




Czas biegnie nieubłaganie, maj się kończy i przekwitają moje ukochane lilaki. Przez parę dni nie zaglądałam na bloga, więc znów mam zaległości. Chyba jestem skazana na życie w wiecznym pośpiechu.
Dziś na zakupach wypatrzyłam taki oto pojemniczek w kształcie muffinka. Ostatni w kolorze różowym czekał sobie na mnie :) Lubię takie nietuczące słodkości :) Jak widać podstawka pod klosz została już przemalowana i niebawem pojawi się na niej francuski napis.

Pochwalę się też, że niedawno otrzymałam wyróżnienie od Ani z bloga Drobiazgi Ręcznie Czynione oraz Anielki z bloga Anioły Anielki. Dziękuję wam, moje drogie, z całego serducha, jest mi szalenie miło :)
A teraz, zgodnie z zasadami, przekazuję wyróżnienie do 10 kolejnych blogów:
1. Drewniana Szpulka
2. Czułe Inkwizytorium
3. Dysiakowo
4. Deco-Pasja
5. A(Qra)tnie
6. Smaki i Aromaty
7. myszka87
8. Peninia Art
9. Kraina Szczęśliwości
10. tupiszę
Jeśli ktoś z was nie przyjmuje wyróżnień i poczuł się urażony, to bardzo przepraszam. A jeśli wyróżnienia lubicie, to zapraszam po odbiór :)

15 komentarzy:

  1. Bardzo dziekuje za wyroznienie:-)
    przesylam buziole
    B.

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje wyróżnienia ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka fajna niekaloryczna muffinka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia i poczęstuję się nietuczącą muffinką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuje:) miło że znalazłam się wśród wyróżnionych, cieszę się i pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna mufinka, gratuluje wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny słodycz!!!!!! Gdzie ty takie fajne rzeczy znajdujesz? Dzięki za wyróżnienie :) Całuski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj, pieknie dziekuje za wyroznienie, jest mi bardzo milo.
    A nietuczaca muffinka jest naprawde slodka:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za wyróżnienie ! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję za wyróżnienie :) też marzy mi się taka nietucząca muffinka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie dziękuję za wyróżnienie ;-)) Pojemniczek jest przepiękny, mam słabość do takich gadżetów, tylko miejsca coraz mniej ;-)) A Ty jeszcze wszystko mieścisz? ;-) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet sie nie domyslasz skad zaczelo swoja droge to wyroznienie ...z Grecji ! Gratuluje !
    Ta slokosc jest przeslodka !

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubimy wyróżnienia, lubimy :))) i to bardzo :)))
    dziękuję :*

    pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń