08.05.2012

Gardenia






Niedawno kupiłam mały krzaczek gardenii. Jeszcze bez kwiatów, ale pąki wyglądały obiecująco. Podobno gardenie to dość kapryśne rośliny, ale mam nadzieję, że moja się u mnie zadomowi. Dwa dni temu rozwinął się pierwszy kwiat i od razu w całym pokoju cudnie zapachniało.
Jak widać jestem też miłośniczką morskich opowieści, szczególnie o dzielnym Horatio Hornblowerze :) Muszę przyznać, że telewizyjny serial niemal nie ustępuje książkom, aktorów naprawdę dobrze dobrano.
Dziękuję wam za komentarze i zapisy na moje słodkości. Przepraszam wszystkich, którym nie piszę komentarzy, a którzy mają włączoną weryfikację obrazkową. Niestety nie jestem w stanie zamieścić komentarza, chociaż dokładnie przepisuję te wykrzywione literki. Za każdym razem pojawia się komunikat "Error 404, Not found". Nie mam pojęcia jak rozwiązać ten problem.
A na zakończenie trochę "egzotyki" - piosenka "Gardenia" japońskiego zespołu Malice Mizer.
Jeśli ktoś ma wątpliwości, to powiem, że wszyscy członkowie tego zespołu to mężczyźni ;)

12 komentarzy:

  1. Ja wlasnie dzisiaj kupilam sobie krzaczek gardeni i postawialm na tarasie, tez czytalam ze jest kaprysna, no ale mam nadzieje, ze paczki beda sie rozwijac, bo zapach jest cudny, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja gardenie jakas choroba mi zaatakowala i juz jej nie mam, ale ciagle pamietam jej zapach....

    OdpowiedzUsuń
  3. Gardenia cudowna ! oby Ci pięknie rosła ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kwiat i piękne Twoje aranżacje. Ja lubię azalie. Jedną dostałam od teściowej zniosła aklimatyzację i moje metody podlewania i kwitnie niemal bez przerwy. Ostatnio zachęcona kupiłam drugą, ale ta nie była aż tak wytrwała :(.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie mialam gardenii w domu, tez slyszalam, ze trodny w hodowli kwiatek..A ja za to kupilam hortensje na balkon w rozowym kolorze.
    sciskam
    B.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gardenia zakwitła wspaniale, chyba jej dobrze u Ciebie ;) No i kocham tego małego aniołeczka, który tak sobie grzecznie siedzi na tych Twoich kompozycjach :) Sama będę musiała pomyśleć o kwiatach na mój balkono-taras ;) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. tak to prawda ... jak piękna tak i wymagająca ... ale pierwszy raz zawsze kwitnie gorzej potem

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka sliczny ta gardenia, jak kwiat sie rowzinal to mylse ze dobrze zadomowila sie u Ciebie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa jestem jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach gardenii bardzo dobrze oddaje woda toaletowa Pur Desir de Gardenia firmy Yves Rocher :)

      Usuń
  10. Kwiat jest cudowny, bardzo ładne zdjęcia zrobiłaś. To klucze do twojego serca....))))) Pa.... buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj w klubie nienawidzących weryfikacji obrazkowej he he, ja tez jej nie znoszę.

    OdpowiedzUsuń