03.05.2012

W kolorze lila







Maj jest moim ulubionym miesiącem. Słońce, kwiaty, śpiew ptaków - wiosna w pełni. Przede wszystkim zaś kwitną moje ukochane lilaki (potocznie zwane bzami). Uwielbiam kiście ich delikatnych lila kwiatuszków (choć białe też są urocze) i ten zniewalający zapach. Mogłabym cały dzień przesiedzieć z nosem w kwiatach :) Oczywiście nie mogłam odmówić sobie przytaszczenia bukietu do domu. Tak się składa, że dziś obchodzę urodziny, więc cudowny zapach umila mi czas spędzany nad dekupażowaniem kolejnych przedmiotów.
A w jednym z często odwiedzanych przeze mnie sklepów wypatrzyłam ceramiczną szkatułkę, która w sam raz pasuje na półkę z białymi ptaszkami i filiżankami.

10 komentarzy:

  1. kwiatki urocze:)ale i pudeleczko bardzo mi się podoba,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spełnienia marzeń Anabel! Niech ten dzień będzie dla Ciebie cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kwiaty, a pudełeczko wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  4. sto lat, sto lat... niech żyje nam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. no to... wszystkiego dobrego !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana przede wszystkim wszystkiego najlepszego,ja też kocham bez i też niedługo bo 7 maja obchodzę urodziny i tradycyjnie co roku zostaję obdarowana wielkim bukietem bzu przez wujka albo kuzyna i twierdze że lilaki mają najpiękniejszy zapach świata,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsze życzenia, maj to wspaniały miesiąc na urodziny, więc życzę Ci spełnienia marzeń ;-)))
    Ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ceramiczna szkatułka jest piękna - od razu rzuciła mi się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwiaty kocham ,dlatego mi sie podobaja ,uwielbiam tez perły a pudełeczko z którego wychodza jest śliczne!

    OdpowiedzUsuń