01.05.2012

Wielka majówka







Chyba jeszcze nie zdarzyło się, by majowy długi weekend trwał aż tak długo. A przy tym pogoda nas rozpieszcza, zamiast wiosny mamy od razu lato :) Dlatego zrobiłam sobie wypad do lasu, żeby ponapawać się świergotem ptaków, zapachem igliwia i widokiem kwiatów. Moimi ulubionymi leśnymi kwiatkami są jak widać zawilce. Ich kępy pod drzewami sprawiają wrażenie jakby leśne runo usiane było małymi białymi gwiazdkami. Przy okazji sama znalazłam się po drugiej stronie obiektywu, gdyż postanowiłam uaktualnić moje profilowe zdjęcie. A w międzyczasie, w domowej pracowni, praca wre. Chociaż postępy są bardzo powolne, bo przy tak pięknej pogodzie nie potrafię usiedzieć w domu :)

7 komentarzy:

  1. śliczne, kwitnące foty ...
    u mnie gorąc ale i tak wybieram się do ogrodu na małe wyrywanko zielska...
    miłego wypoczynku Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiscie zauwazylam zmiany na blogu:-)
    Zdjecia piekne, az tutaj czuc zapach lasu...
    sciskam, milego dnia
    B.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak pogoda prześliczna oby jak najdłużej:)) Uwielbiam słoneczko:)
    Piękne fotografie wykonałaś...ja dziś troszeczkę pospacerowałam i pstryknęłam kilka fotek:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ Ty masz cudowne te okolice przydomowe i pogoda sprzyja takim wyprawom - zazdroszczę :)
    Trzymam kciuki za postępy w pracach i... też zauważyłam nowe zdjęcie :)

    Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za odwiedziny u mnie :*
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, tak niech trwa i trwa! Wspaniałą masz majówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj wielka, wielka, u nas też przepięknie i ciepełko.!Pozdrawiam serdecznie i dziękuję.papa

    OdpowiedzUsuń
  7. Spacer na pewno się udał,bo fotografie cudne,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń